Roadshow Milka Alpine Tour přilákala tisíce lidí
Do ČR se kamión Milka Alpine Tour přesunul z Rumunska a jeho další cesta vede na Slovensko a následně do Belgie. Na celkové ploše 400 m2 se v rámci české Milka Alpine Tour prodalo 5 600 kusů reklamních předmětů. V průběhu celé akce ochutnalo 30 000 lidí zdarma čokoládu Milka z čokoládové fontány. „Cílem firmy Kraft Foods bylo upevnit povědomí o značce Milka a také ji zviditelnit,“ uvedla Pavlína Šimková manažerka projektu z firmy Kraft Foods.
Celá akce měla podpořit přátelské a rodinné image značky Milka, a posílit tak pouto zákazníka ke značce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz