Kampaň na Fiat 500 v polovině
Agentura ChrisFromParis vyrobila ve spolupráci se společností Grapo krabici v životní velikosti, do které se vejde opravdové auto. Krabice má 5 metrů na délku, 1,8 metrů na šířku a 2 metry výšky. Uvnitř je nový Fiat 500. Kampaň začala v polovině března v Praze a skončí 14. května tamtéž. Mezitím pojíždí přes Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové, Brno, Ostravu, Olomouc, Pardubice a Liberec. V každém navštíveném městě bude Fiat 500 vystaven nejprve v centru města a poté v obchodním centru. „Procházíme se často po obchodních centrech, kde jsou vystavena auta, ale zákazníci jim nevěnují pozornost. Většina vidí auto jen při odchodu z obchodního centra a nedokázali by říct, o jakou značku jde. Máme za to, že s naší krabicí zákazníků, kteří nebudou znát značku auta, výrazně ubude,“ poznamenává Christophe Delattre, manažer společnosti ChrisFromParis. Fiat 500 byl zvolen Car of the Year 2008 a dostal 5 hvězdiček v testu EuroNCAP.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři