Wilkinson na Óčku
Na animovaný spot převzatý ze zahraničí pak naváže v dalším vysílání Óčka 40sekundový soutěžní promospot, který nabízí padesáti soutěžícím z Čech i Slovenska možnost vyhrát luxusní holicí set. Integrovaná kampaň, kterou připravila agentura Lead, je dále podpořena nákupem vybraných instore medií v key accountech, samplingem a onscreen aktivitami v kinech a odpovídající printovou i internetovou kampaní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz