Oskaři a reklama
Dostihy o nejúspěšnější reklamu vysílanou během Oscarů vyhrál celkem neočekávaně řetězec obchodních domů J. C. Penney s reklamou na nábytek. A co překvapilo ještě víc – na druhém místě byla stejná firma s reklamou na oblečení. Teprve na dalších místech následovali giganti jako Coca Cola nebo General Motors. Znovu se ukázalo, že více neznamená lépe – zatímco firmy jako Coca Cola nebo L’Oreal měly celkem 8 klipů o celkové délce 210 vteřin, J. C. Penney k prvním místům stačilo 5 klipů a 180 vteřin. I když se celý pořad zdál být nesnesitelně dlouhý a přeplněný reklamou, opak byl pravdou – s „pouhými“ 23 minutami reklam byl letošní rok z posledních pěti let nejkratší. Reklamy dosáhly rekordních 27 a půl minuty v roce 2005 a od té doby reklamní minuty každým rokem klesají.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz