(Kurzy.cz)
Evropský parlament schválil směrnici o audiovizuálním vysílání
Evropský parlament schválil směrnici, která umožňuje umisťování komerčních produktů do pořadů vysílaných televizemi (tzv. product placement) a omezuje dobu televizních reklam na max. 12 minut za hodinu. Toto omezení podle našeho názoru nebude mít žádný dopad na CME, protože země, ve kterých CME působí, již podobné předpisy mají.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři