Fabia od cukrářů vyhrála britskou reklamní cenu
Odnesla si také cenu za nejlepší model a za nejlepší píseň. Reklamu zadalo britské zastoupení mladoboleslavské automobilky.
Asi minutová reklama prý stála kolem půl milionu liber (20 milionů korun). Tým pekařů, cukrářů a tvůrců modelů na ní postupně peče dort v podobě Škody Fabie. Potřebovali k tomu asi 180 vajec, sto kilogramů mouky a stejné množství cukru, 30 kg mandlí, 65 kilogramů sušeného ovoce, 10 kg bílé čokolády, tři kilogramy pomerančových slupek, pět kilogramů kakaového prášku.
Upečená škoda měla původně skutečně skončit na talířích jako cukrářská pochoutka. Agentura, která reklamu vyrobila, ji chtěla rozřezat a rozdat místním školám, nemocnicím a charitám. Pak si ale uvědomila, že po několika dnech v horku pod studiovými reflektory při natáčení by mohla spíše než pochoutkou být zdravotním rizikem, a tak až na pár suvenýrů putovala cukrová fabie do kompostu.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Miroslav Novák, AKCENTA
Další posilování koruny možné, ale nezbytnou podmínkou je pozitivní vývoj ve vnějším prostředí
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři