(Kurzy.cz)
ÚOHS přezkoumá ceny televizní reklamy
Předseda Úřadu na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) řekl, že úřad prozkoumá chování hlavních televizních stanic. Reagoval na to, že TV Nova od příštího roku zvýší ceny reklamního času v průměru o 20 %. K zvýšení cen přistoupí i Česká televize (o 15 %) a TV Prima (o 20 %). Společnost Vodafone sdělila, že pokud ceny televizní reklamy výrazně stoupnou, dovede si představit převedení části reklamního rozpočtu do jiných reklamních kanálů. Podle našeho názoru v souvislosti s cenovou politikou TV Nova nevyvstanou žádné významné problémy.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři