Proximity organizovala Fachmanův trojboj
Proximity Prague se při realizaci akce zaměřené na podporu prodeje vrátila do minulosti a navázala tak na úspěšnou kampaň Jarních dnů s heslem „Historie se opakuje!“. Kromě známé 10% slevy na stavební materiály získali zákazníci možnost utkat se v pravém Fachmanově trojboji. A o co jde? Jedná se o hru cechu stavařského z období okolo roku 1848, kterou dle legendy často trávili čas právě pánové Raab a Karcher. Proximity Prague vyvinula koncept soutěže, jednotný vizuální styl a zajistila tiskovou inzerci, výrobu radiospotů i produkci propagačních materiálů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz