Proximity organizovala Fachmanův trojboj
Proximity Prague se při realizaci akce zaměřené na podporu prodeje vrátila do minulosti a navázala tak na úspěšnou kampaň Jarních dnů s heslem „Historie se opakuje!“. Kromě známé 10% slevy na stavební materiály získali zákazníci možnost utkat se v pravém Fachmanově trojboji. A o co jde? Jedná se o hru cechu stavařského z období okolo roku 1848, kterou dle legendy často trávili čas právě pánové Raab a Karcher. Proximity Prague vyvinula koncept soutěže, jednotný vizuální styl a zajistila tiskovou inzerci, výrobu radiospotů i produkci propagačních materiálů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.10.2024 RoboMarkets upravuje svůj evropský obchodní…
11.10.2024 Buďte v zisku. Využívejte řízení…
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ztracené dekády. Jak ustát nevyhnutelné výkyvy a vyjít z nich silnější
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz