UPC s novou tváří
Květ, jenž se podle potřeby otevírá, je příslibem digitálního světa, bránou ke všem zážitkům, které chce UPC svým zákazníkům nabídnout. Slovně je tato myšlenka vyjádřena heslem „Jednoduše pro každého“ (Simply for Everyone). UPC také v nejbližší době plánuje zavést nové a progresivní technologie a produkty, například cenově dostupnou digitální programovou nabídku ve standardu DVB-C, distribuci programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV) či možnost nahrávání programů na hard-disk (PVR) .
Všichni zákazníci televizních služeb a většina uživatelů internetových a telefonních služeb společnosti Karneval se stanou zákazníky společnosti UPC za nezměněných podmínek, včetně cen a tarifů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.07.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Měnící se trh s diamanty: Pravé diamanty nemusí být zcela věčné
Štěpán Křeček, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets