Dvě pětiny Čechů by chtěly bydlet blízko práce
Pro 42 % Čechů je proto při výběru lokality pro nové bydlení důležitá doba, jakou jim denní dojíždění zabere. Vyplynulo to z výsledků výzkumu Hypoteční banky, jenž byl realizován v červnu letošního roku. „Téměř 15 % obyvatel by uvažovalo o změně bydliště v případě, že by museli za prací dojíždět příliš dlouho,“ dodává Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři