Nový britský pánský časopis zakázal nahotu
„Nechceme uvádět naše čtenáře do rozpaků. Pokud bude na naší titulní straně žena, bude alespoň částečně oblečena,“ citoval deník The New York Times Mika Soutera, šéfa skupiny vydavatelů titulu.
Jeho slib tak odráží zatím jen nepatrnou revoluci v byznysu s pánskými časopisy v Británii. Radikálním posunem bude i jeho distribuce. Na 500 kopií bude týdně rozdáváno zadarmo na vlakových nádraží,v tělocvičnách dalších místech, která navštěvují mladí muži s nadprůměrnými výdělky. Distribuce proběhne zatím jen v Londýně a dalších pěti větších městech Británie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři