Znáte cíl svého webu?
Tedy důležité je, aby zadavatel projektu znal svůj cíl, aby věděl, co po svých internetových stránkách chce. Přeje si, aby návštěvník zamířil ihned do kamenné lékárny, nebo je logisticky připraven na to, aby jeho zákazník vhodil příslušný počet balení do virtuálního košíku?
Cíle tedy mohou být dva. Konverzní akce, kdy chceme, aby uživatel něco udělal (nakoupil, objednal, vyplnil, hlasoval atd.), nebo branding, kdy si přejeme uživateli vštípit naši značku a nějaký relevantní pocit.
Absence konkrétních cílů bývá častou chybou. Další chybou bývá neznalost principu hodnocení a měření tohoto cíle. Obojí je důležité vědět hned od začátku, neboť různé cíle mohou znamenat různé weby, různé provedení a nároky na programátora i webdesign. Pokud svůj cíl znáte, realizace webu bude jednodušší a úspěšnější.
Ing. Pavel Hrstka Pears Health Cyber
Materiál je publikovaný v rámci spolupráce se serverem Pharm Business Magazine
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři