Mediální skupina MAFRA vstupuje na trh s mobilními technologiemi
Mediální skupina MAFRA rozšiřuje svoje aktivity vstupem na trh s mobilními technologiemi a také se stává vydavatelem tří tištěných časopisů tohoto segmentu.
Koupí majoritního podílu (51%) vstupuje MAFRA do společnosti Expansion Group, a.s., která je předním poskytovatelem multimediálního obsahu pro mobilní přístroje v České republice. Expansion Group se v první řadě zaměřuje na vývoj a prodej aplikací a her pro mobilní přístroje.
Tituly YOP!, Svět Mobilů a Mobil Hry bude od srpna vydávat mediální skupina MAFRA prostřednictvím společnosti MAFRA MEDIA s.r.o., která v současné době vydává hudební měsíčník FILTER a je vlastníkem hudební televize ÓČKO a pražských rádií Express a Classic FM.
Roman Latuske, člen představenstva a mluvčí mediální skupiny MAFRA říká: „Penetrace mobilních přístrojů v České republice je jednou z nejvyšších v Evropě. Mobilní telefony a technologie pro nás znamenají nový kanál pro prodej obsahu a oslovení mladé a technologicky orientované cílové skupiny.“
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři