3M Česko si vybralo MMD
„Hlavním cílem PR kampaně je představit 3M jako pozoruhodného inovátora, který vytváří stále nové technologie a produkty a posílit povědomí odborné i široké veřejnosti o společnosti jako o seriózním zaměstnavateli s dlouholetými zkušenostmi a mezinárodním zázemím,“ říká Hana Kučerová, Account Director agentury Mmd.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets