Počet nosičů stoupá
Tyto výsledky přinesl za první čtvrtletí Outdoor Media Projekt. Nejsilnějšími kraji v pokrytí venkovní reklamou jsou tradičně středočeský kraj s hlavním městem, jihomoravský a moravskoslezký kraj. Města se nejsilnější penetrací jsou Praha, Brno a Ostrava. Tato informace deklaruje, že jsou stále volné plochy pro reklamní nosiče.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři