Yahoo koupí zbývající podíl v Right Media (3.5.2007)
Yahoo vlastní 20 procent Right Media od loňského října. Převzetím celé firmy chce Yahoo zlepšit přístup k reklamě na zájmových webových stránkách, které byly pro obchodníky špatně dosažitelné. Newyorská Right Media vznikla v roce 2003 a její Right Media Exchange zajišťuje různé formy internetové reklamy v těch částech webu, které jsou obchodně využívány méně než tradiční komerční stránky. Yahoo za zbytek Right Media zaplatí akciemi a hotovostí v poměru jedna ku jedné. Yahoo je jedničkou na trhu v internetové propagaci zobrazující velké obchodní značky a usiluje o větší zastoupení v reklamě cílené na jednotlivé sociální skupiny. Yahoo se tak snaží uspět v konkurenci rivala Google Inc. Ten je jedničkou v reklamě, která se ukazuje u výsledků vyhledávání a která se platí podle počtu kliknutí. Google nedávno koupil společnost DoubleClick za 3,1 miliardy dolarů. DoubleClick dává Googlu prostor pro prodej takzvané zbytkové reklamy pro miliony internetových stránek, které se komerčně využívají méně.Right Media přilákala ke svému reklamnímu serveru kolem 20 tisíc inzerentů a vydavatelů. Rozšiřuje tak kapacity Yahoo, která inzerentům zprostředkovává přístup k zákazníkovi na širším webu i na svých specializovaných stránkách, napsala agentura Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři