Pavel Daniel (Kurzy.cz)
Obchod a služby  |  16.04.2007 10:07:25

Naučit se anglicky, neznamená jezdit každé ráno do školy

Vzdělání je rozhodně investice. Trendovou záležitostí se stávají cesty za poznáním do zahraničí. Na špici těchto aktivit pak rozhodně stojí snaha lidí naučit se kvalitně anglicky. A tak není divu, že svůj vliv posilují společnosti, které dokáží nabídnout atraktivní vzdělávací programy v cizině. Pokud mají navíc dlouhou zkušenost s nabídkou podobně zaměřených služeb, mohou mít před konkurencí opravdu náskok. Společnost Pavlátová Studium.cz, která patří Drahoslavě Pavlátové to potvrzuje. Firma zastupuje ve střední Evropě více než 50 akreditovaných zahraničních jazykových škol nedávno uzavřela partnerství se společností Aliaweb.

 

Na svém webu říkáte, že jazyková a  vzdělávací kancelář  Pavlátová Studium.cz se věnuje kvalifikovanému poradenství pro oblast studia v zahraničí. Co si pod tím člověk, který se rozhodne, že udělá maximum  pro zdokonalení svých jazykových schopností, může představit?

Každý, kdo jenom uvažuje o vylepšení svých jazykových znalostí nebo o jiném zahraničním studiu, by nejprve, než udělá nějaká zásadní rozhodnutí ve svém zaměstnání nebo studiu zde v ČR, měl navštívit odborníka, který mu pomůže studium naplánovat a seznámí ho s úskalími např. žádostí o studentská víza do zahraničí, s informacemi o pracovním uplatněním v zahraničí během studia, atd. Takové odborníky zaměstnává naše kancelář.

 

O jaké služby mají klienti největší zájem? 

Jednoznačně převažuje zájem o kurzy angličtiny v anglicky mluvících zemích.

 

Vyplatí se studovat angličtinu v zahraničí?

Rozhodně ano. Vzhledem k tomu, že agentura Pavlátová Studium.cz má na základě zkušeností klientů úplně odlišné reference, pokud jde o cílenou výuku v rodině anglického učitele, než z výuky v klasické jazykové škole, přizpůsobili jsme tomuto faktu i nabídku pro klienty. Pokud si objedná speciální program výuky jazyka v rodině učitele, přinese mu to, podle nás, řadu výhod. Od toho, že například nebude muset každé ráno cestovat do školy, přes to, že se nebude učit jen podle lekcí v učebnici, ale zažije vlastní anglickou skutečnost, bude se učit anglicky svým vlastním tempem a úplně přirozeně jako mateřský jazyk, až třeba po to, že jsme schopni nalézt klientovi učitele s obdobnými zájmy, jako má on,m takže i ve svém volném čase se fakticky učí jazyku.

 

Je takový program něčím pro klienta omezen?

Ne, výuka je vhodná pro každého klienta bez ohledu na věk. Dospělí klienti se nemusí cítit trapně, že jsou v soukromí a ne v hotelu, protože pro naše učitele se jedná o každodenní práci, kterou dělají s láskou a rádi poznávají nové lidi a kultury… Zároveň se žádný student nemusí obávat trémy ze skupinového vyučování a oficialit či rituálů s tím spojených. Ten, kdo by se náhodou chtěl „ulejt“ z vyučování a jít za školu, nemá šanci. Dětem v pubertě mohou rodiče nastavit pravidla jako malým dětem a naši učitelé je budou striktně vyžadovat! Uvědomte si, že stravování, konverzace, návštěvy, výlety, televize a společenský život v tomto programu, to vše je v angličtině. Co to znamená, nemusím snad dodávat J

 

 

Moderní je srovnávat firmy podle výhod a nevýhod nabídek, v čem je jsou tedy vaše silné stránky oproti konkurenci? 

Jsme malá flexibilní firma, která klade důraz na osobní přístup k jednotlivým klientům. Klienty překvapí vstřícný přístup už po telefonu nebo emailu a příjemné jednání v naší kanceláři vyvolává touhu po další spolupráci. Zároveň okamžitě po osobním jednání máme vyhrazen časový prostor na zpracování nabídky pro konkrétního klienta tak, že ho nabídka vč. kalkulace mnohdy čeká doma nebo v práci rychleji, než předpokládal.

 

Jakou roli podle vás hraje při výběru klienta s kým se do světa pojede, cena za službu, tedy pobyt? 

Cena je samozřejmě jedním z rozhodujících faktorů na českém trhu, avšak k našim klientům patří především lidé, kteří volí kvalitu.

 

Proč jsou podobné pobyty někdy dražší a jindy levnější?

Ceny pobytů se liší v závislosti na lokalitě, turistické sezóně, množství a typu aktivit, počtu vyučovacích hodin a spolužáků ve třídě, druhu ubytování a stravy. V neposlední řadě hraje roli i předstih, s jakým kupujete letenku a celý pobyt organizujete. 

 

Jak si vybíráte  zaměstnance  pro tak náročnou práci, jakou je poradit klientovi, kam má jet naučit se jazyk? 

Základním předpokladem k přijetí do našeho týmu je několikaletý pobyt v zahraničí a vlastní zkušenost se studiem jazyků doložená úspěšně složenými mezinárodními zkouškami. Každý poradce nebo poradkyně musí mít velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti. Chápu, že nově nastupující zaměstnanec se bude 1 až 2 roky zaškolovat, a proto přikládám výběru zaměstnanců velký význam.

 

Musí mít firma, která se zaměřuje na byznys jako vy, nutně hodně personálu, nebo si člověk může vše zařídit a vybrat po internetu, telefonu?

Zastávám názor, že firmy zaměstnávající desítky a stovky lidí, které poskytují jazykové a vzdělávací služby jenom okrajově a nejsou úzce specializované na můj obor, nemohou poskytnout tak individuální a odborný přístup ke klientovi jako my. Zároveň skutečnost, že klienti mají možnost zůstat v anonymitě internetu nebo telefonu, vyvolává zvyšující se požadavky na počet zaměstnanců a technické vybavení.

 

Trendem poslední doby je "naučit" se nejen jazyk, ale nejlépe i další "předměty". Jak reaguje vaše agentura na takovou poptávku?

Za více než deset působení na českém trhu tento trend sleduji v zahraničí a postupně se seznamuji s nabídkou kurzů pro dospělé spojených s marketingem, výukou prezentačních a prodejních dovedností, kurzů angličtiny pro státní úředníky a delegáty mezinárodních organizací jako EU nebo NATO. Pro čerstvé maturanty mohu zmínit nultý ročník - tzv. Foundation Year, kde se kromě angličtiny vyučuje výpočetní technika a několik vybraných předmětů podle předpokládaného dalšího studia na vysoké škole. Postupně tyto kurzy zařazuji do naší nabídky.

 

Jaké garance a záruky od vás získá klient, který si u vás koupí zahraniční studijní pobyt? 

Našimi partnerskými školami se mohou stát organizace, které jsou řádně registrovány a pojištěny. Každá naše partnerská škola podléhá inspekcím Ministerstva školství jednotlivých států nebo profesních sdružení. Naše kancelář je pojištěna podle zákona č. 159/ 1999 Sb. proti úpadku. Lze tedy říci, že každý náš klient má záruku spokojeného pobytu a šťastného návratu domů. Rádi bychom rovněž garantovali studijní výsledky, avšak ty v mnohém závisí na píli studenta. Nicméně samotný pobyt v anglofonní zemi znamená odbourání jazykové bariéry a tudíž učit se anglicky s námi je hra snadná a zábavná!

 

Nedávno jste své aktivity propojila se společnosti Aliaweb, proč? 

Pro spojení s Aliawebem jsme se rozhodli zejména z důvodu skloubení know-how jednotlivých firem a využití společného úsilí v marketingové podpoře pro STUDIUM.CZ, jehož nová verze se v letošním roce připravuje.

 

Podle čeho a jak vybíráte destinace a studijní místa, kam pak posíláte vaše klienty? 

Při výběru partnerů v zahraničí pro mě hrají velkou roli osobní vazby s majiteli škol tak, abych mohla školu s čistým svědomím doporučit klientům. Dále přihlížím k názorům dřívějších studentů a národnostnímu složení studentů ve školách. Neexistuje škola pro každého, stejně jako každý klient vyžaduje jinou službu - proto je tak důležitý osobní kontakt s klientem a ne pouze cena zaslaná po emailu.

 

Lidé jsou dnes stále více „líní", mohu-li to tak pejorativně nazvat… Stále častěji totiž chtějí nakupovat služby, kde mají všechno all-inclusive. Jak lze atraktivně prodat studijní pobyt tak, aby člověka zaujal, nejen s ohledem na studium samotné, ale i trávení volného času, mimo školní a studijní aktivity?

Děkuji za otázku a budeme se tím řídit při tvorbě www.studium.cz, protože na tomto serveru prodáváme opravdu služby all-inclusive. Nejenom, že naše kancelář funguje na bázi, že jedinou povinností klienta je zaplatit a odcestovat - o vše ostatní se staráme my, ale i na našich partnerských školách jsou poskytovány služby all-inclusive, kdy učitelé a všichni zaměstnanci škol včetně managementu jsou připraveni splnit každé přání našich společných klientů jak během výuky, tak o víkendech a ve volném čase.

 

Drahoslava Pavlátová

Původním povoláním učitelka. Od poloviny devadesátých let se zabývá organizací studia v zahraničí, poradenstvím ve výuce cizích jazyků i výukou angličtiny samotné. Má dohled nad praktikanty ze středních a vyšších škol cestovního ruchu. Aktivně řídí činnost vlastní agentury Pavlátová Studium.cz.

19.03. 19:43  Jazykový pobyt (Richard Polák)
10.05. 23:38  svině (amore)





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688