Ze Citigroup je Citi a přišla o deštník
Schizofrenní Citi
"Citigroup má velmi schizofrenní image," říká pro agenturu Reuters Robert Passikoff, specialista na strategii firemních značek. "Potřebuje podpořit své služby a adoptovat novou značku, na jejímž základě by postavila komunikační strategii. Jenže spousta rivalů to již provedla, investovala do toho čas i peníze. Pro Citigroup přišel tento krok příliš pozdě," dodává. Šéf skupiny ale rozhodnutí brání.
Podle něj může dojít i ke snížení nákladů na reklamu. Jelikož většina firem skupiny nyní bude vystupovat pod jedním jménem, nebude nutné vytvářet tolik různorodých kampaní.
Bankovní baseball
K obdobnému kroku přistoupila například rivalská banka General Electric. Ta nyní vystupuje na finančním trhu pod jednotným jménem GE Money, ke kterému přidává jen přídomky jako Bank, Auto, či Multiservis.
Na podporu svého kroku uzavřela firma smlouvu s newyorským baseballovým týmem Mets. Jejich nový stadion ponese jméno "Citi Field" a otevřen bude v roce 2009. Po dvacet let bude Citigroup platit dvacet milionů dolarů ročně za to, že stadion bude mít její jméno
Tohoto deštníku se bankéři vzdali
Nové logo společnosti Citigroup
(Aktuálně.cz, Dušan Klimeš)
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři