Google je nejvlivnější značkou světa
Každoročně tento průzkum zveřejňuje internetový magazín brandchannel.com. Dále se umístilidva nováčci - YouTube a Wikipedia. První pětku uzavřel řetězec kaváren Starbucks. Výsledky ankety jsou sestaveny na základě odpovědí 3625 odborníků na značky a studentů na otázku "Která značka nejvíce ovlivnila váš život v roce 2006?". Nehodnotí se, zda vliv značek na dotazovaného byl pozitivní či negativní. Internetový vyhledavač Google, který masivně expanduje do dalších regionů i oblastí podnikání, jimiž jsou kupříkladu internetová reklama, elektronická pošta a blogování, se umístil na první příčce druhý rok za sebou. Stejně tak je tomu i u firmy Apple, která byla druhá i předloni. Větším překvapením jsou internetové stránky pro sdílení videa YouTube, které loni v říjnu koupila společnosti Google. Firma skončila třetí před internetovou encyklopedií Wikipedia. Podle časopisu výsledky ukazují na rostoucí vliv internetu na život.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři