Obchodní řetězce zvýšily výdaje na TV reklamu
Podle monitoringu TNS Media Intelligence loňské hrubé výdaje společnosti Lidl Česká republika na televizní reklamu bez slev, bonusů a vzájemných obchodů činily zhruba 179,6 milionu korun. Lidl tak mezi největšími televizními inzerenty obsadil 32. místo. Ještě v roce 2005 přitom diskontní prodejny Lidl do televizní reklamy neinvestovaly ani korunu. Hypermarkety Kaufland loni za televizní reklamu podle odhadů utratily 6,7 milionu korun. V roce 2005 Kaufland reklamu v televizi neměl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři