Kristýna Bukovanová (Univerzitní list)

Exkurze reklamní agentury O&M

Jednoho středečního rána jsem měla tu jedinečnou příležitost zúčastnit se exkurze do reklamní agentury Ogilvy&Mather. Vše zdarma a k tomu ještě občerstvení! No, nekup to. Měla jsem pocit, že nával na tuto akci, organizovanou školou, bude tak velký, že se bude muset ze zájemců vybírat formou konkurzu. Vpadla jsem proto do knihovny, zuřivě hledajíc co nejvíc informací o této pražské pobočce jedné z největších reklamek na světě. Jako studentce prvního ročníku marketingových komunikací mi připadalo neskutečné, že už teď se přede mnou otvírají brány mého budoucího oboru, ač jen malou špehýrkou. O to větší bylo mé rozčarování, když se nás v autobuse směrem ku Praze …tísnilo ani ne 15 poznání chtivých studentíků. To víte, zápočtový týden. Po čtyřech hodinách cesty, spánku, snění a těšení se jsme usedli do červených křesel (logo O&M je totiž červené), nalili si čer(ve)nou kávu a pozorně poslouchali. Poslouchali jsme představení firmy z úst jejího zaměstnance - Petera Baloga, velmi příjemného, flexibilního mladého muže, který by byl schopen zčervenat (logo O&M je červené) třeba i vlastní krví, kdyby si to O&M nebo její důležitý klient hodně přál. Upřímně jsem si hlavně zpočátku připadala mezi mými staršími kolegy ze třetího ročníku trochu méněcenná, přece jenom, oni už jsou zběhlí a mnohem zkušenější. Očekávala jsem z jejich strany hodně odborné a dost nepříjemné dotazy, rozpačitost i z jejich strany však byla zřejmá. Po půlhodince sledování reklamních spotů na videu nám dotazy ještě stále kladl pan Balog. Sám se pěkně nacvičeně rozhovořil nad "filozofií" firmy, její historií, úspěchy a působením v ČR. Dokladem úspěchů byly v hale vystavené sošky ceny EFFIE - celkem 5 exemplářů (kampaně na Kozla, Ford, Dove, Forte a snad i Contactel). Výcuc z oboru, pro ty, co tam s námi nebyli: 1) O&M působí v České republice od roku 1991, v USA již od 1948. 2) Mezi jejich TV spoty patří třeba: Velkopopovický kozel, American Express, čokoláda Forte, Tescoma, Pond´s, Contactel. 3) Snaží se mít vždy pouze jednoho klienta v dané oblasti, hovoří se o "konzistentní reklamě" (Disneyland, Duracell, Ford, IBM, Kodak, Mattel, Pepsi, Shell, Unilever a další…). 4) Zamotaná motta: "Chceme být nejvíc vážení těmi, kteří si váží značek." "Značka je to, co Vám zůstane, když Vám shoří továrna."
K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky :





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688