(Kurzy.cz)
CME: TV Nova stále ztrácí podíl na reklamním trhu
Podle ARBO Media a TNS A-Connect, celkové výdaje společnosti na televizní reklamu v 1. pololetí 2006 vzrostly meziročně o 14,6 % na 11.3 miliardy Kč. Z toho 5.56 miliard Kč šlo na vrub TV Nova, což znamená meziroční snížení o 1.34 miliard. Naopak, výdaje na reklamní vysílání na Primě vzrostly o 138,8 %, na 3,93 miliard Kč, na ČT o 38,7 %, což znamená 1,79 miliard Kč. Jinými slovy, podíl na reklamním trhu TV Nova se snížil na 47.6% ze 70.1%, zatímco podíl TV Prima vzrostl na 40.3% z 18.3%. (Reuters)
Tyto zprávy potvrzují klesající trend podílu na reklamním trhu TV Nova, který je dost výrazný již od loňského roku.
Jakub Židoň
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři