Po loňské úspěšné premiéře (160 delegátů) připravuje poradenská společnost INCOMA Consult ve spolupráci s odbornými garanty – výzkumnou společností INCOMA Research a vydavatelstvím PETROLMEDIA - pokračování konference PETROL STATION pod hlavičkou tradiční série akcí Retail In Detail. Tato odborná událost se uskuteční dne 12.10.2006 v konferenčních prostorách hotelu HILTON v Praze a je určena především delegátům z řad top managerů a specialistů centrál maloobchodních firem, obchodních ředitelů, trade marketing managerů, key account managerů a category managerů dodavatelských firem, dodavatelů služeb a technologií i dalším odborníkům.
Současný trh v ČR patří díky své obrovské expanzi ke světové špičce a fungování prodejen při čerpacích stanicích je velmi úspěšné. Mimořádným impulsem k jejich rozvoji je bezpochyby průnik maloobchodních řetězců do tohoto segmentu. Vzájemná soutěž těchto velkých hráčů a prolínání jejich znalostí z podnikání na maloobchodním a automobilovém trhu stimuluje další rozvoj odvětví a vznik nových prodejních a marketingových konceptů, kterým se budou témata PETROL STATION 2006 věnovat. Součástí konference bude i exkluzivní analýza PETROL STATION SHOPPER 2006 společnosti INCOMA Research.
Bližší informace získáte prostřednictvím odborných médií a konferenčního portálu www.retail21.cz/retailindetail, kde rovněž naleznete on-line sborník příspěvků z předchozích ročníků konferencí Retail In Detail, nebo na sekretariátu konference (konference@incoma.cz).
Další informace:
|