(Kurzy.cz)
Prima získává větší tržní podíl na úkor Novy
-
Podle agentury TNS A-connect firmy letos v červnu celkově zvýšily výdaje na reklamu o 3% na 1.8mld. Kč oproti loňskému červnu. Vlajková loď CME, TV Nova ztratila 70% podíl na reklamním trhu z loňského června na letošních 47%, zatímco její hlavní konkurent TV Prima svůj podíl zvýšila na 41,7 % z 20,8%. (Bloomberg)
Tento údaj tak již potvrzuje několika měsíční pokles podílu CME na reklamním trhu. (Jakub Židoň,
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři