Unilever studuje podmínky pro rozšíření svého obchodu do Evropy
Unilever PLC oznámil, že zjišťuje strategické podmínky pro svůj obchod se zmraženými potravinami v Evropě. Studie analyzuje společnosti Iglo, Findus a další značky v 11 východoevropských zemích. Společnost uvedla, že obchod se zmraženými výrobky již po několik let vytváří významnou hodnotu pro jeho akcionáře a nyní společnost musí rozhodnout, jak nejlépe tento trend udržet i do budoucna.
Tyto zprávy pro vás vytváří Proventus Finance a.s.
.Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz