Vítězství prostřednictvím klientů ve finančních institucích Střední a Východní Evropy
Již potřetí organizovala společnost FESSEL-GfK Rakousko Konferenci finančního výzkumu a marketingu s hlavním zaměřením na Střední a Východní Evropu. Letošní setkání se uskutečnilo 14. listopadu v sídle FESSEL-GfK Rakousko. Organizátoři: “Poté, co se nám podařilo uspořádat dvě velice dobře přijaté konference o finančních trzích ve Střední a Východní Evropě v letech 2002 a 2003, měli jsme před sebou náročný cíl, připravit 3. Konferenci finančního výzkumu a marketingu jako ještě úspěšnější a užitečnější událost pro naše zákazníky a kolegy z různých trhů.” S ohledem na více než 80 účastníků ze 16 zemí a ocenění zajímavých přednášek, organizační výbor již stanovil termín pro uspořádání 4. ročníku Konference. Ten se bude konat 10. listopadu 2005 opět ve FESSEL-GfK ve Vídni. Průzkum finančního trhu, stejně jako průzkum trhu obecně, poskytuje zásadní odpovědi na otázky v klíčových etapách procesu marketingu. S důrazem na filosofii GfK sdílet informace a best practices tak mohli odborníci na finanční průzkum a marketing prezentovat příklady výzkumných studií, implementovaných procesů a zajímavé výsledky například kontinuálních průzkumů, které zásadně napomáhají ke zlepšování kvality poskytovaných služeb v sektoru. V řadě přednášek, představených vedoucími pracovníky GfK a hostujícími řečníky ze strany klientů, se GfK snažila o sdílení zkušeností a odborných znalostí a obohatila společným pohledem strany výzkumu i jeho uživatelů. Na konferenci se tak bylo možné dozvědět o vybraných řešeních výzkumu a především jeho efektů při aplikaci výsledků v praxi. Téma přednášek: Welcome Address Measuring customer satisfaction and customer loyalty in CEE GfK-Mood barometer Saving and Investment¨ Customer Relationship Management for an international insurance Customer satisfaction – Making the Giant dance to the customers´ tunes Getting to know the insurance clients in Slovenia Corporate Banking in Hungary - measuring and understanding of special clients
CD se všemi příspěvky (v angličtině) si lze objednat elektronickou poštou (alexander.zeh@gfk.at). Všechny příspěvky si je možné bezplatně stáhnout na webové stránce FESSEL-GfK: www.gfk.at Síť finančního výzkumu GfK nyní zahrnuje 13 zemí ve Střední a Východní Evropě. Zvláště v období rozšiřování EU o země Střední a Východní Evropy využívá FESSEL-GfK – již od začátku 90. let - příležitosti k organizování a řízení Výzkumu finančního trhu v této oblasti. V rámci sítě společností GfK byla členům poskytována účinná výzkumná řešení k finančnímu řízení.
GfK Group GfK Group má více než 120 poboček a dceřiných společností působících v 57 zemích světa. Zaměstnává více než 5 200 pracovníků. V roce 2003 dosáhla obratu 595,3 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Retail & Technology, Media a Custom Research. Více viz: www.gfk.com
Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
|
|||||||||||
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři