SSŽ se změnily na Eurovia
Změnu jména doprovází kompletní změna identity, nastaveného firemního manuálu a vytvoření korporátních dokumentů. Kompletní rebranding realizovala agentura Bison & Rose, která se následně postarala i o kompletní komunikační mix včetně inzertní kampaně a nových internetových stránek. Kromě webových stránek se jedná také o profil společnosti, zaměstnanecký zpravodaj či krátká videa představující společnost.
„Všechny prezentační materiály jsme se snažili sjednotit nebo propojit jednotným grafickým prvkem, který vychází z nového loga Eurovia CS,“ říká Marek Roll z agentury Bison & Rose. Nová inzertní kampaň představuje jednoduchým způsobem změnu názvu společnosti. „Pracovali jsme s výrazným grafickým motivem mostu ve dvou barvách, který se v dálce spojuje. Použili jsme také slogan společnosti Na společné cestě, který změnu vhodně doplňuje,“ vysvětluje Gabriela Tomanová z Bison & Rose. Pro zadavatele bylo jedním z hlavních cílů přesvědčit o pozitivních dopadech změny vlastní zaměstnance. „Interní komunikace probíhala několik měsíců před samotným přejmenováním. Hlavním úkolem bylo připravit zaměstnance včas na změnu, vysvětlit jim celý proces krok po kroku, pomoci jim se změnou při jejich dennodenní činnosti a samozřejmě je také motivovat, aby nový název a značku vzali za své,“ vysvětluje Iveta Štočková, tisková mluvčí Eurovia CS.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři