Outbreak pro Stellu Artois
Agentura Outbreak, která se specializuje na Word of Mouth marketing, zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen na dodavatele strategického a exekučního řešení gastronomické platformy pro prémiovou značku Stella Artois. „Jejím úkolem bude v rámci projektu Stella Artois Perfect Gastronomy Program spojit prémiový ležák Stella Artois s dlouhodobou aktivitou, která přispěje ke zlepšení úrovně restaurací na území celé České republiky,“ říká Ivo Laurin, jeden ze zakladatelů agentury Outbreak.
„V kampani bude stovka nezávislých perfekcionistů, kteří mají zájem osobně přispět ke zlepšení stavu českého pohostinství a hodnotit restaurace po celé zemi bez ohledu na segment nebo značku piva,“ vysvětluje. Své pochvaly a tipy na zlepšení budou vkládat na stránky vytvořené speciálně k projektu. „Velký zájem o účast v programu mezi oslovenými vyznavači kvalitní gastronomie nás ujistil, že ve své snaze nezůstane Stella Artois bez pomoci,“ pochvaluje si zahájení kampaně Perfect Gastronomy Programu Martin Jahoda, brand manažer prémiových značek Pivovarů Staropramen. Jednotlivé tipy prý firma poskytne vedením podniků, což jim pomůže najít slabé stránky a příležitosti na cestě ke spokojenému zákazníkovi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři