Telecom vyzval operátory k řešení problémů s dialery
Urychlené řešení problémů s tzv. dialery požaduje Český Telecom v otevřené výzvě zaslané alternativním operátorům, kteří provozují linky se zvláštním tarifem. Telecom požaduje stanovení společného postupu, zlepšení informovanosti zákazníků o preventivních opatřeních a navrhuje jednání na úrovni všech operátorů. ČIA o tom informoval tiskový mluvčí Telecomu Vladan Crha. V současné době dochází ke zneužívání linek se zvláštním tarifem podle Crhy převážně v sítích alternativních operátorů. Z celkového počtu reklamací činí podíl čísel v síti Telecomu zhruba osm procent, zbývajících 92 procent tak připadá na ostatní operátory. Od ledna do července obdržel Český Telecom 1,6 tisíce reklamací na výši účtu za vytáčené připojení k internetu. Loni za celý rok to přitom byly dva tisíce reklamací s průměrnou částkou pět tisíc korun. -aur-, -kaj- |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři