Spontánní znalost značek - Speciální čisticí prostředky
V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 235 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 - 79 let (realizovaném ve dnech 30. ledna - 6. února 2004) jsme se ptali na spontánní znalost značek speciálních čisticích prostředků. Letos se téměř nezměnilo pořadí nejznámějších značek speciálních čisticích prostředků na povrchy podlah, koupelen, kuchyňských linek a sporáků. Celkem bylo uvedeno 137 značek. Z nich je jasným „lídrem“ stále JAR (70,9 %) a na 2. místě pak Mr.PROPER (44,5 %). Další místa obsadily CIF (40,1 %), SAVO (37,5 %) a BREF (28,9 %). Významnými zůstávají i nadále - Pur, Cillit, Vanish, Domestos a Colon. Ty uvedlo více jak 20 % respondentů. Žádnou značku si nevzpomnělo 5,7 % respondentů. Graf ve větším rozlišení naleznete zde
Graf ve větším rozlišení naleznete zde Metodika k tomuto výzkumu je dostupná zde |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři