Sladká legenda Marlenka vstoupila na trh Bosny a Hercegoviny
Marlenka, ikonická značka medových dortů a sladkých specialit, se stala synonymem kvality a tradiční chuti nejen v Česku, ale i v mnoha dalších zemích po celém světě. S produkty vycházejícími z arménských receptur, které jsou připravovány s maximální pečlivostí a důrazem na kvalitu, si značka získala srdce zákazníků. Vstup na trh Bosny a Hercegoviny představuje další důležitý krok v její expanzi do regionu Balkánu.
Foto: Velvyslanectví ČR v Sarajevu
Bosna a Hercegovina je trhem, který se dynamicky rozvíjí a jehož obyvatelé mají velkou zálibu ve sladkých výrobcích. Marlenka vnímá tento trh jako příležitost přinést svou tradiční chuť do nového prostředí, kde si potrpí na kvalitu a hodnoty spojené s poctivostí. Společnost pečlivě analyzovala trh a následně navázala spolupráci s místními distributory a maloobchodními řetězci, aby zajistila, že její produkty budou snadno dostupné širokému spektru zákazníků.
„Marlenka se stala oblíbenou součástí místních domácností,“ řekla Nejra Aljović, ředitelka Bosona Food, výhradního zástupce Marlenky pro Bosnu a Hercegovinu.
Tato místní společnost se sídlem v Sarajevu od letošního roku zahájila distribuci Marlenky i na trh sousední Černé Hory.
„ZEMĚ NÁS ZAUJALA KULTURNÍ BLÍZKOSTÍ“
„Zákazníci v Bosně a Hercegovině přijali výrobky Marlenky částečně díky podobnosti našich kultur a díky úctě místního obyvatelstva k tradičním výrobkům. Naší vizí je nejen nabízet kvalitní sladkosti, ale také povzbuzovat radost a pohodu na rodinných setkáních a při zvláštních příležitostech,“ uvedla Nejra Aljović.
Na bosenský trh Marlenka uvedla své nejoblíbenější produkty včetně medových dortů, dostupných v klasické i kakaové variantě, minidortíků a oblíbených medových kuliček. Tyto produkty vynikají nejen svou autentickou chutí, ale také vysokou kvalitou použitých surovin a absencí konzervačních látek. Díky tomu jsou oblíbené mezi všemi generacemi, od dětí po dospělé.
OCHUTNÁVKOVÉ AKCE, LOKÁLNÍ INFLUENCEŘI
Místní trh přijal Marlenku velmi pozitivně, což potvrzuje úspěch ochutnávkových akcí, spolupráce s lokálními influencery a účast na potravinářských veletrzích. Tyto aktivity umožnily společnosti přiblížit svou filozofii zaměřenou na tradici, poctivost a radost ze sladkých okamžiků.
Do budoucna plánuje Marlenka nejen rozšířit svou distribuční síť, ale také přinášet nové produkty, které budou přizpůsobeny vkusu bosenských zákazníků. Tím chce posílit svou pozici na trhu a stát se neoddělitelnou součástí místní kultury sladkostí.
Vstup na trh Bosny a Hercegoviny dokazuje, že Marlenka je značkou, která překračuje hranice nejen svou chutí, ale také svým posláním. Spojuje v sobě tradici s inovacemi a svou sladkou nabídkou přináší radost lidem po celém světě.
Aleš Ottmár, ekonomický diplomat
Ines Terza, ekonomická specialistka, Velvyslanectví ČR v Sarajevu
FOTOGALERIE
Foto: Velvyslanectví ČR v Sarajevu
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Export:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Energie - vývoj cen energií na komoditních trzích
- Dlouhodobý investiční produkt - novela zákona o kapitálovém trhu
- Bosna a Hercegovina - ekonomika a finance Bosny a Hercegoviny
- Bosna a Hercegovina - cestování do Bosny a Hercegoviny
- Vstup do Bosny a Hercegoviny pro občany ČR
- Vstup do Bosny a Hercegoviny pro občany ČR (22.9.2020)
- Vstup do Bosny a Hercegoviny pro občany ČR
- Vstup do Bosny a Hercegoviny pro občany ČR
- Prvního března vstoupí v platnost Smlouva o sociálním zabezpečení mezi Českou republikou a Bosnou a Hercegovinou (8.2.2023)
- Bosna a Hercegovina - výsledek výběrového řízení na plnění veřejné zakázky malého rozsahu s názvem " Komplexní vyhodnocení ZRS ČR v sektoru vody a sanitace v Bosně a Hercegovině" v roce 2014
Prezentace
12.12.2024 Český trh zaplavily extrémně zlevněné Samsungy.
05.12.2024 K nejprodávanějšímu telefonu sezony tablet zdarma.
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Černý pátek skončil, spotřebitelé utráceli více přes e-shopy, tržby v kamenných obchodech klesly
Štěpán Křeček, BHS
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
?