Petrof posiluje v USA (Od Aljašky po Havaj)
Rodinná firma Petrof, největší výrobce akustických pianin a klavírů v Evropě, významně posiluje na severoamerickém trhu. Její výhradní distributor v USA, společnost Piano Royale Prague, dostal za posledních pět let špičkové hudební nástroje z Hradce Králové do 21 prodejních míst po celých Spojených státech. Tradiční česká značka, která letos slaví 160 let na trhu, je tak zastoupena nejen na východním a západním pobřeží USA, ale také třeba na Aljašce nebo na Havaji.
Foto: Petrof
„Rychlý růst zastoupení odráží naše odhodlání přinášet nadčasovou eleganci a vynikající výkon klavírů Petrof náročným hudebníkům a nadšencům po celé zemi,“ říká Joanna Ruiz, viceprezidentka Piano Royale Prague.
Kromě samotné distribuce navázala společnost Piano Royale Prague významná partnerství s uznávanými umělci, která vyústila v prestižní ocenění, včetně cen Grammy, Oscar a Golden Globe. Společnost je obzvláště hrdá na to, že si pro nahrávání své písně „What Was I Made For?“ Billie Eilish vybrala právě Petrof. Cenami ověnčený megahit, který zpěvačka složila se svým bratrem Finneasem O’Connellem, využívá ve studiové verzi nenapodobitelný zvuk Petrofu. „Máme ve studiu klavír, který zní skvěle. Někdy i akustické nástroje nejsou to pravé, ale pianino Petrof má dusítkový pedál, který vytváří neuvěřitelně tlumený pocit. Kladívka narážejí na filc, místo aby přímo udeřila do struny,“ vyzdvihuje přednosti českého hudebního nástroje Finneas O’Connell.
Zpěvačka Billie Eilish se svým bratrem Finneasem O’Connellem na pódiu s pianinem od Petrofu. Foto: Petrof
Sto let na americkém trhu
Petrof působí na severoamerickém trhu sto let, první nástroj tehdy hradecká společnost prodala v New Yorku. „Od té doby se naše klavíry a pianina rozezněla v mnoha kostelech, hudebních školách a domácnostech po celé zemi. A doufáme, že budou nadále přinášet radost a inspiraci všude tam, kde se na ně bude hrát,“ říká Zuzana Ceralová Petrofová, prezidentka společnosti Petrof.
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Export:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Proč evropské akcie zaostávají za americkými? A jaký je výhled?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
?