Škoda Auto uspořádala druhý Social Week, klíčovou iniciativu v oblasti sociální udržitelnosti (video)
„S rychlým rozvojem společnosti a nástupem nových technologií získává sociální udržitelnost zcela zásadní význam, a proto je pro automobilku Škoda Auto jedním ze tří pilířů interně závazné Strategie udržitelnosti, a to spolu s ochranou životního prostředí a odpovědným řízením společnosti. Mezigenerační spolupráce a porozumění mají dopad na každodenní život, a to jak v oblasti osobního či rodinného života, tak v pracovním prostředí. Děkuji organizačnímu týmu a našim hostům za letošní Social Week, který bezesporu přispěl k dalšímu rozvoji otevřeného dialogu, ohleduplnosti a spolupráce.“
Maren Gräf, členka představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast Lidé a kultura
Škoda Auto: místo pro otevřený dialog mezi generacemi
Východiskem letošní série diskuzí a podcastů v rámci iniciativy Social Week se stal přínos otevřeného mezigeneračního dialogu pro lepší porozumění mezi lidmi různého věku v pracovním prostředí i ve společnosti. Průměrný věk zaměstnanců automobilky Škoda Auto činí 41,6 roku se zastoupením všech generačních proudů: tzv. Baby Boomers (lidí narozených v poválečné éře do roku 1964; 5 %), generace X (ročníků 1965 – 1980; 39 %), Y (neboli mileniálů, narozených přibližně v letech 1981 – 2000; 43 %) i Z (po r. 2000; 13 %).
Rychlý rozvoj moderních technologií a celospolečenské proměny vytvářejí nové postoje, odlišné vztahy k moderním technologiím či k udržitelnosti. O to důležitější je otevřený dialog mezi generacemi, protože vzájemné propojení například na pracovišti vede nejen k všestranné inspiraci a spolupráci, ale i k celkově lepším výsledkům a osobní spokojenosti.
Letošní témata vyzdvihla digitální gramotnost a mezigenerační soužití
Mezi hlavní oblasti zájmu patřily digitální gramotnost, kulturní dědictví, mezigenerační soužití, udržitelnost, životní prostředí nebo dobré místo pro život. Odborníci upozornili na rizika tzv. digitálního vyloučení, přínosy sdílení hodnot více generací, předávání znalostí, ale i nové pohledy na životní prostředí či vliv zeleně nebo kulturních aktivit na společenský život.
Na Social Week budou navazovat další diskuze, které jednotlivé oblasti rozeberou do větší hloubky.
Podcasty si můžete poslechnout na odkaze https://open.spotify.com/show/3iRlvp8MsukztMXGroREYL?si=b77e3c6e822b4c56 nebo zhlédnout ve videoverzi na https://www.youtube.com/watch?v=UOUBAIu6QNU&list=PLNKI9MWmQK_B8amwMejpwjpHiD6vblAGN
Škoda Auto uspořádala druhý Social Week, klíčovou iniciativu
v oblasti sociální udržitelnosti Škoda Storyboard.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Proč evropské akcie zaostávají za americkými? A jaký je výhled?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun
Iva Grácová, Bezvafinance
Inflace a její dopad na osobní finance: Jak se připravit na rok 2025?
Richard Bechník, Swiss Life Select