ČPP vyplatila přes 100 milionů. Klienti hlásí spokojenost s pojišťovnou (Povodně)
Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) eviduje 5 400 škod, ze kterých vyplatila klientům již přes 100 milionů korun. Výplaty záloh zasílá ČPP klientům na účet v řádu dnů od dodání všech potřebných podkladů. Téměř polovina hlášených škod je z Moravskoslezského kraje, dále pak z kraje Olomouckého a Jihomoravského. Mezi nejpostiženější patří Bruntál, Opava a Jeseník.
Škodám dominují vytopené domy a domácnosti, evidujeme i 150 povodní poškozených automobilů. Likvidátorům z ČPP se již podařilo vyřešit přes 1 700 pojistných událostí. ČPP má v zasažených oblastech nejen retailové klienty, ale také pojišťuje firmy a podnikatele, včetně municipalit.
Veškeré kontakty a informace, jak postupovat v situaci, kdy vznikla škoda, naleznete zde: Rady ČPP k povodňové situaci
V rámci vylepšování klientské zkušenosti jsme v průběhu září a října zkoumali spokojenost klientů s řešením pojistné události. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 328 respondentů, kteří s námi v září a říjnu řešili likvidaci neživotní pojistné události. Z průzkumu vyplynulo, že nejčastěji lidé hlásí pojistné události prostřednictvím webového formuláře (66 %), následuje nahlášení na klientské lince (25 %) a nahlášení skrze klientskou linku s pomocí pobočkového pracovníka (9 %).
Co se týče spokojenosti s ČPP, od počáteční komunikace až po vyřízení události, celkem 81 % klientů bylo z pojišťovny nadšeno, dalších 9 % pak uvedlo, že je pojišťovna potěšila. V konkrétních popisech pak klienti vyzdvihovali především ochotu pracovníků pojišťovny, profesionalitu a rychlost vyřízení.
„Průběžné vyhodnocování spokojenosti klientů je pro pojišťovnu klíčové. Zvláště v takových náročných situacích, kdy pomoc pojišťovny potřebuje velké množství lidí v krátkém čase. Abychom klientům vyšli vstříc, v době povodní jsme prodloužili provozní dobu zákaznické linky a zrychlili proces vyřízení likvidací. To vše, společně s odborností a lidským přístupem našich zaměstnanců, přispělo k tomu, že naprostá většina klientů je s ČPP spokojena,“ uvedl Martin Lakomý, ředitel Úseku podpory klientů a obchodu.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- 100, Audi 100 - spolehlivost, závady Audi 100
- 100, Audi 100 r.v. 1997 - spolehlivost, závady Audi 100
- 100, Audi 100 r.v. 1994 - spolehlivost, závady Audi 100
- 100, Audi 100 r.v. 1992 - spolehlivost, závady Audi 100
- 100, Audi 100 r.v. 1996 - spolehlivost, závady Audi 100
- 100, Audi 100 r.v. 1993 - spolehlivost, závady Audi 100
- 100, Audi 100 r.v. 2012 - spolehlivost, závady Audi 100
- Pobočky zahraničních pojišťoven (Výkaz zisku nebo ztráty tuzemských pojišťoven a poboček zahraničních pojišťoven) - ekonomika ČNB
- Pojišťovny celkem (v tis. Kč) (Struktura investic tuzemských pojišťoven (bez poboček zahraničních pojišťoven)) - ekonomika ČNB
- Pojišťovny celkem (Rozvaha tuzemských pojišťoven a poboček zahraničních pojišťoven - Závazky a vlastní kapitál) - ekonomika ČNB
- Pojišťovny celkem (v tis. Kč) (Rozvaha tuzemských pojišťoven a poboček zahraničních pojišťoven - Závazky a vlastní kapitál) - ekonomika ČNB
- Pojišťovny celkem (v tis. Kč) (Rozvaha tuzemských pojišťoven a poboček zahraničních pojišťoven - Aktiva) - ekonomika ČNB
Prezentace
17.03.2025 Firmy a podnikatelé si loni půjčili 168…
14.03.2025 MacBook za polovinu. V Česku je nová služba,…
10.03.2025 Nejpopulárnější Samsung má nástupce.