OPOJISTENI.CZ (OPOJISTENI.CZ)
Pojištění  |  09.10.2024 10:41:00

ČPP vyplatila přes 100 milionů. Klienti hlásí spokojenost s pojišťovnou (Povodně)

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) eviduje 5 400 škod, ze kterých vyplatila klientům již přes 100 milionů korun. Výplaty záloh zasílá ČPP klientům na účet v řádu dnů od dodání všech potřebných podkladů. Téměř polovina hlášených škod je z Moravskoslezského kraje, dále pak z kraje Olomouckého a Jihomoravského. Mezi nejpostiženější patří Bruntál, Opava a Jeseník.

Škodám dominují vytopené domy a domácnosti, evidujeme i 150 povodní poškozených automobilů. Likvidátorům z ČPP se již podařilo vyřešit přes 1 700 pojistných událostí. ČPP má v zasažených oblastech nejen retailové klienty, ale také pojišťuje firmy a podnikatele, včetně municipalit.

Veškeré kontakty a informace, jak postupovat v situaci, kdy vznikla škoda, naleznete zde: Rady ČPP k povodňové situaci

V rámci vylepšování klientské zkušenosti jsme v průběhu září a října zkoumali spokojenost klientů s řešením pojistné události. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 328 respondentů, kteří s námi v září a říjnu řešili likvidaci neživotní pojistné události. Z průzkumu vyplynulo, že nejčastěji lidé hlásí pojistné události prostřednictvím webového formuláře (66 %), následuje nahlášení na klientské lince (25 %) a nahlášení skrze klientskou linku s pomocí pobočkového pracovníka (9 %).

Co se týče spokojenosti s ČPP, od počáteční komunikace až po vyřízení události, celkem 81 % klientů bylo z pojišťovny nadšeno, dalších 9 % pak uvedlo, že je pojišťovna potěšila. V konkrétních popisech pak klienti vyzdvihovali především ochotu pracovníků pojišťovny, profesionalitu a rychlost vyřízení.

„Průběžné vyhodnocování spokojenosti klientů je pro pojišťovnu klíčové. Zvláště v takových náročných situacích, kdy pomoc pojišťovny potřebuje velké množství lidí v krátkém čase. Abychom klientům vyšli vstříc, v době povodní jsme prodloužili provozní dobu zákaznické linky a zrychlili proces vyřízení likvidací. To vše, společně s odborností a lidským přístupem našich zaměstnanců, přispělo k tomu, že naprostá většina klientů je s ČPP spokojena,“ uvedl Martin Lakomý, ředitel Úseku podpory klientů a obchodu.

oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu

Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.

Více informací na: www.opojisteni.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář







Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688