GČP postavila mobilní informační místa ve vybraných postižených městech
Okamžitou reakcí na aktuální povodňovou situaci v Česku je výstavba mobilních informačních míst ve vybraných lokalitách, kde povodeň zatím napáchala ty největší škody. V nich budou specialisté Generali České pojišťovny poskytovat potřebný servis spojený s nahlašováním pojistných událostí. První desítky pojistných události již byly na těchto provizorních místech zaregistrovány.
„Historické zkušenosti s podobně rozsáhlými živelnými událostmi, kde jsme vždy dokázali obstát, hovoří jasně – je třeba se dostat co nejblíže lidem, a tedy i našim klientům. Proto jsme v nejbližším možném termínu vystavěli mobilní kontaktní místa, v nichž budeme v následujících dnech poskytovat poradenství a současně klientkám a klientům reálně pomůžeme s registrací pojistných událostí. Při řešení škod jsme aktivní a v takto složitých podmínkách jdeme klientům co nejvíce vstříc,“ komentuje situace Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny. Největší domácí pojišťovna tak reálně naplňuje svoji strategii být pro klienty spolehlivým celoživotním partnerem.
Aktuálně zejména Morava
Nejvíce pojistných událostí aktuálně hlásí klienti zejména z Moravskoslezského a Olomouckého kraje – aktuálně jejich počet k dnešnímu poledni přesáhl 3500 škod a číslo dále každou hodinou roste.
Proto první stánky stojí od dnešního dne v těchto lokalitách:
- Mikulovice
lokalita: před obecním úřadem
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Jeseník
lokalita: Masarykovo náměstí
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Litovel
lokalita: Kostelní 776/2
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Hanušovice
lokalita: u městského úřadu, Hlavní 92
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Kravaře
zprovoznění: od středy 18/9
lokalita: u městského úřadu Tyršova 3334/5
provozní doba: denně 9-17 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
Stánky budou k dispozici veřejnosti k dispozici během celého dne, jejich provozní doba se bude upravovat podle aktuální situace. „Jsme v kontaktu se zástupci daných měst a obcí a snažíme se využít možných synergií na místě tak, aby vše i ve velmi obtížných podmínkách probíhalo hladce a lidé o naší přítomnosti věděli. Využít chceme jak místní rozhlas, tak také sociální sítě. Na některých místech stále není k dispozici internet pro datové přenosy, obtížná je i dostupnost elektřiny. Všechny tyto situace řešíme operativně a škody jsme schopni registrovat i v tzv. offline režimu,“ vysvětluje Jana Hajdú, ředitelka komunikace Generali České pojišťovny.
Nejširší pobočková síť v Česku
Generali Česká pojišťovna disponuje mezi pojišťovnami nejširší síti poboček a obchodních míst napříč Českou republikou. Klientky a klienti tak mají možnost se s nahlášením škod či radami obrátit na jejich pracovníky i v místech, které jsou povodněmi postiženy. „Obchodní místa a pobočky v obcích a městech, kde se povodně prohnaly, zprovozňujeme a jsme připraveni je otevřít i v nouzovém režimu tak, abychom umožnili klientkám a klientům využít jejich servisu a poradenství,“ vysvětluje Tomáš Marek, ředitel interní distribuční sítě Generali České pojišťovny.
- Před návštěvou pobočky je v tuto chvíli vhodné kontaktovat její pracovníky.
- Přehledná mapa s možností vyhledávání (s ukázkou kontaktu např. v Litovli) je ZDE.
- Nejrychlejším a nejsnazším způsobem zůstává hlášení přes online formulář na specializovaném webu Generali České pojišťovny. Dostupný je non-stop.
- Škody je možné hlásit rovněž telefonicky na Klientské lince 241 114 114 nebo pomocí mobilní aplikace Moje Generali.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Volná pracovní místa MPSV - hledání volných míst
- Města a obce v ČR - vyhledávání firem a osob na adrese, zajímavosti - Města a obce
- Práce - aktuální nabídky práce ve vaše městě, novinky.
- Volná místa region Šumperk - Volná místa Šumperk
- Volná místa region Hodonín - Volná místa Hodonín
- Volná místa region Opava - Volná místa Opava
- Volná místa region Uherské Hradiště - Volná pracovní místa Uherské Hradiště
- Volná místa region Tábor - Volná místa Tábor
- Volná místa Valašské Meziříčí - Volná pracovní místa Valašské Meziříčí
- Práce - aktuální nabídky práce ve vaše městě, novinky.
- Volná místa Třinec - Volná místa Třinec
- Volná místa region Teplice - Volná místa Teplice
Prezentace
12.02.2025 iPhone 16 Pro za 699 Kč! Nová služba nemá v…
29.01.2025 Xiaomi má nový bestseller. Je extrémně nadupaný a
28.01.2025 České firmy stále častěji místo banky…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Kávová horečka: ceny lámou rekordy, zásoby docházejí a Trump přilévá olej do ohně
Štěpán Křeček, BHS
Cestovní ruch je na vzestupu. Rok 2024 výrazně překonal předpandemický rok 2019
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Charu Chanana, Saxo Bank
Scénář obchodní války 2.0: Co to znamená pro vaše portfolio?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Okénko finanční rady
Iva Grácová, Bezvafinance
Dětská platební karta? Na tuhle chybu rodiče nejčastěji doplácejí
Marek Pokorný, Portu
Investování se stává běžnou součástí života. Zájem Čechů o něj roste
Jaroslav Rada, Česká síť
Pavla Berdár, Delta Green
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Jáchym Knedlhans, Direct Family
V roce 2025 přichází spousta změn na silnicích - rostou ceny známek, začnou chodit pokuty
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Nový rok, nové předsevzetí. Jak začít lépe hospodařit s penězi?
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz