GČP postavila mobilní informační místa ve vybraných postižených městech
Okamžitou reakcí na aktuální povodňovou situaci v Česku je výstavba mobilních informačních míst ve vybraných lokalitách, kde povodeň zatím napáchala ty největší škody. V nich budou specialisté Generali České pojišťovny poskytovat potřebný servis spojený s nahlašováním pojistných událostí. První desítky pojistných události již byly na těchto provizorních místech zaregistrovány.
„Historické zkušenosti s podobně rozsáhlými živelnými událostmi, kde jsme vždy dokázali obstát, hovoří jasně – je třeba se dostat co nejblíže lidem, a tedy i našim klientům. Proto jsme v nejbližším možném termínu vystavěli mobilní kontaktní místa, v nichž budeme v následujících dnech poskytovat poradenství a současně klientkám a klientům reálně pomůžeme s registrací pojistných událostí. Při řešení škod jsme aktivní a v takto složitých podmínkách jdeme klientům co nejvíce vstříc,“ komentuje situace Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny. Největší domácí pojišťovna tak reálně naplňuje svoji strategii být pro klienty spolehlivým celoživotním partnerem.
Aktuálně zejména Morava
Nejvíce pojistných událostí aktuálně hlásí klienti zejména z Moravskoslezského a Olomouckého kraje – aktuálně jejich počet k dnešnímu poledni přesáhl 3500 škod a číslo dále každou hodinou roste.
Proto první stánky stojí od dnešního dne v těchto lokalitách:
- Mikulovice
lokalita: před obecním úřadem
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Jeseník
lokalita: Masarykovo náměstí
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Litovel
lokalita: Kostelní 776/2
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Hanušovice
lokalita: u městského úřadu, Hlavní 92
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Kravaře
zprovoznění: od středy 18/9
lokalita: u městského úřadu Tyršova 3334/5
provozní doba: denně 9-17 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
Stánky budou k dispozici veřejnosti k dispozici během celého dne, jejich provozní doba se bude upravovat podle aktuální situace. „Jsme v kontaktu se zástupci daných měst a obcí a snažíme se využít možných synergií na místě tak, aby vše i ve velmi obtížných podmínkách probíhalo hladce a lidé o naší přítomnosti věděli. Využít chceme jak místní rozhlas, tak také sociální sítě. Na některých místech stále není k dispozici internet pro datové přenosy, obtížná je i dostupnost elektřiny. Všechny tyto situace řešíme operativně a škody jsme schopni registrovat i v tzv. offline režimu,“ vysvětluje Jana Hajdú, ředitelka komunikace Generali České pojišťovny.
Nejširší pobočková síť v Česku
Generali Česká pojišťovna disponuje mezi pojišťovnami nejširší síti poboček a obchodních míst napříč Českou republikou. Klientky a klienti tak mají možnost se s nahlášením škod či radami obrátit na jejich pracovníky i v místech, které jsou povodněmi postiženy. „Obchodní místa a pobočky v obcích a městech, kde se povodně prohnaly, zprovozňujeme a jsme připraveni je otevřít i v nouzovém režimu tak, abychom umožnili klientkám a klientům využít jejich servisu a poradenství,“ vysvětluje Tomáš Marek, ředitel interní distribuční sítě Generali České pojišťovny.
- Před návštěvou pobočky je v tuto chvíli vhodné kontaktovat její pracovníky.
- Přehledná mapa s možností vyhledávání (s ukázkou kontaktu např. v Litovli) je ZDE.
- Nejrychlejším a nejsnazším způsobem zůstává hlášení přes online formulář na specializovaném webu Generali České pojišťovny. Dostupný je non-stop.
- Škody je možné hlásit rovněž telefonicky na Klientské lince 241 114 114 nebo pomocí mobilní aplikace Moje Generali.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun