Firma Dr. Müller Pharma oslavila 10 let na kuvajtském trhu
Česká rodinná firma Dr. Müller Pharma se před více než deseti lety rozhodla zkusit štěstí v Kuvajtu. Za úspěšným vstupem stála jak vysoká kvalita výrobků, tak výběr vhodného obchodního partnera, který české společnosti pomohl zvládnout veškeré administrativní nástrahy a nasadit účinnou marketingovou kampaň, jež dostala české výrobky do kuvajtských nemocnic.
Ilustrační foto Shutterstock
Klíčem k úspěchu při vstupu na trh a nezbytným předpokladem podnikání v Kuvajtu je dokonalé porozumění dynamicky se vyvíjejícím tržním aspektům, pochopení komplexních regulativ a kulturních nuancí. Vladimír Müller, generální ředitel rodinné společnosti Dr. Müller Pharma, který nedávno s rodinou Kuvajt navštívil, připisuje pozoruhodný úspěch na tamním trhu právě roli, kterou sehrálo strategické partnerství s obchodním zástupcem, společností Map Pharma. Vyzdvihl přitom roli jejího marketingového ředitele Mohameda Reyada. Více než deset let trvající partnerství přispělo k růstu obchodního podílu a k expanzi české firmy nejen v Kuvajtu, ale i v Saúdské Arábii, ve Spojených arabských emirátech a v dalších zemích blízkovýchodního regionu.
Fotogalerie
Poptávka po lécích i zdravotnických službách roste
Farmaceutický trh v zemích Rady pro spolupráci v Zálivu (GCC) skýtá lukrativní příležitosti. Region zažívá boom poptávky po farmaceutickém zboží. Při pronikání na tento prosperující trh může být Kuvajt vstupní branou. Strategická geografická poloha z něj činí ideální přístupový bod v expanzi v rámci širšího regionu. Blízkost dynamicky rostoucích trhů, společně s podnikatelsky přívětivým prostředím, představuje zajímavou výchozí testovací platformu. V Kuvajtu je přibližně 80 % prodeje léčiv hrazeno vládou. Vysoké standardy a nároky na kvalitu farmaceutických produktů zajišťují důvěryhodnost mezi pacienty i zdravotníky. Zvyšující se poptávka je tažena především faktory, jako je narůstající populace, vysoké příjmy obyvatel a rozvoj kapacit zdravotnické infrastruktury. V důsledku řady chronických onemocnění místní populace posiluje preventivní zdravotní péče a roste zájem po inovativních a specializovaných farmaceutických řešeních napříč léčebnými oblastmi.
Tereza Valášková, ekonomická diplomatka, Velvyslanectví ČR v Kuvajtu
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Export:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
?
Okénko pro podnikatele
Pavel Macek, Credit Check
5 varovných signálů, které napoví, zda vaši klienti zaplatí včas