Malým pivovarům výrazně pomáhají pivní turistické stezky
Významným marketingovým nástrojem, který pomáhá malým pivovarům alespoň částečně konkurovat pivovarským kolosům s milionovými rozpočty na reklamu, jsou pivní turistické stezky. Pomocí nich si jednotlivé pivovary vytvářejí okruh vyznavačů konkrétní značky piva. "Pivní stezky nejsou pro pivovary záchranným pásem, ale představují jeden z projektů podporujících povědomí o značce piva a jméně jeho výrobce a mohou ovlivňovat zákazníka," řekl ČIA viceprezident Českého svazu malých nezávislých pivovarů Karel Witz. |
Poslední zprávy z rubriky Kultura a společnost:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets