Malým pivovarům výrazně pomáhají pivní turistické stezky
Významným marketingovým nástrojem, který pomáhá malým pivovarům alespoň částečně konkurovat pivovarským kolosům s milionovými rozpočty na reklamu, jsou pivní turistické stezky. Pomocí nich si jednotlivé pivovary vytvářejí okruh vyznavačů konkrétní značky piva. "Pivní stezky nejsou pro pivovary záchranným pásem, ale představují jeden z projektů podporujících povědomí o značce piva a jméně jeho výrobce a mohou ovlivňovat zákazníka," řekl ČIA viceprezident Českého svazu malých nezávislých pivovarů Karel Witz. |
Poslední zprávy z rubriky Kultura a společnost:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?
24.02.2025 České firmy stále častěji místo banky…
12.02.2025 iPhone 16 Pro za 699 Kč! Nová služba nemá v…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty pod 35 Kč za litr? Díky Trumpovi možná již brzy!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Spojení Kim Kardashian a Nike: klesající akcie společnosti reagovaly růstem
Mgr. Timur Barotov, BHS
Investiční mistři odkryli své tahy: Kde teď sází Buffett a další legendy?
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Charu Chanana, Saxo Bank
Scénář obchodní války 2.0: Co to znamená pro vaše portfolio?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři