Česká rodinná firma Ravak otevřela v Baku své koupelnové studio
Tradiční česká rodinná značka Ravak otevřela v Bau svůj první showroom a vstoupila tím na ázerbájdžánský trh. Komplexním řešením koupelen a vysokou kvalitou výrobků Ravak doplňuje nabídku na tamním trhu.
![](https://img.kurzy.cz/zpravy/obrazky/96/752996/shutterstock_1091998322-scaled.jpg)
Ilustrační foto Shutterstock
V posledních letech zažívá Ázerbájdžán výrazný stavební boom, a to zejména v hlavním městě Baku, ale i dalších větších městech. Využila toho i společnost Ravak, jejíž ázerbájdžánská pobočka letos v říjnu na prestižní adrese v Baku otevřela zbrusu nový showroom. Pro ázerbájdžánské zákazníky tím vznikla výjimečná příležitost pořídit si koupelnová řešení z české dílny, která nejenže splňují nároky na pohodlí, praktičnost a spolehlivost, ale také se vyznačují inovativním designem. Aby udržela vysoké standardy, spolupracuje společnost na vývoji a designu svých výrobků s předními designéry, kteří věnují pozornost také šetrnosti k životnímu prostředí. Tato iniciativa v roce 2018 značce vynesla prestižní ocenění Red Dot Design Award za unikátní umyvadla Moon.
Hlavní silou společnosti Ravak na ázerbájdžánském trhu je její rozsáhlé portfolio komplexních řešení pro moderní koupelny, které zákazníkům poskytuje pohodlnost a efektivitu. Široká škála výrobků není určena pouze pro obytné prostory, ale je ideální i pro luxusní hotely, nemocnice, veřejné budovy a kancelářské komplexy. Ravak přináší konkurenceschopné řešení, které kombinuje vysokou kvalitu s dostupnou cenou, což z něj dělá optimální volbu ve srovnání s ostatními značkami na trhu.
Zastoupení společnosti Ravak plánuje posílit svou pozici na ázerbájdžánském trhu prostřednictvím inovativní marketingové kampaně na Instagramu. Tato platforma se těší vysoké oblibě u ázerbájdžánského publika, a proto je ideálním kanálem pro šíření značky. Strategický plán zahrnuje pořádání odborných workshopů, účast na obchodních jednáních a prezentace na nadcházejících veletrzích. Cílem je představit značku Ravak co nejširšímu okruhu potenciálních zákazníků, prezentovat kvalitu produktů a vytvářet přímý a interaktivní dialog s cílovými zákazníky.
Klára Zeldová, ekonomická diplomatka, Velvyslanectví ČR v Baku
fotogalerie
![](https://img.kurzy.cz/news/foto/loga/Moderni-ekonomicka-diplomacie.png)
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Export:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Ing. Tomáš Slavík, SLUTO
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.
Kdy a Kde Rezervovat Zimní Dovolenou, aby Vaše Peníze Pracovaly pro Vás?"