T-Mobile chce být jedničkou na trhu !
Uvedení nové marketingové strategie s cílem stát se do čtyř let jedničkou z hlediska obratu a do dvou let být první v počtu zákazníků dnes oznámila dosud dvojka na českém mobilním telekomunikačním trhu společnost T-Mobile. Na dnešní tiskové konferenci to oznámil marketingový ředitel firmy Jiří Dvorjančanský. Zároveň představil tři nové tarify - Student, Twist Home a Víkend +. Nová marketingová strategie podle Dvorjančanského spočívá v odklonu od plošného působení k velice cílenému oslovování jednotlivých segmentů. Firma chce nabízet tarify, které budou přesně odpovídat potřebám klientů, doplnit je vybalancovaným poměrem cena - výkon a vytvářet maximálně srozumitelné produkty. Prvním krokem v této strategii je uvedení tří nových tarifů. Speciální tarif Student je určen segmentu studujících ve věku od 18 do 26 let, přičemž vysokoškoláků je v ČR přes 300 tisíc. Tarif pro levné volání do zahraničí Twist Home je zaměřen na skupinu zhruba 700 tisíc zahraničních pracovníků působících v ČR a Tarif Víkend + chce podpořit provoz sítě o víkendech minutovou cenou za volání v rámci sítě T-Mobile 50 haléřů bez DPH. Jak Dvorjančanský dodal, do konce roku přijde T-Mobile ještě se dvěma nabídkami pro jednotlivce a jednou pro firemní klienty. Marketingová kampaň zaměřená na tři nové tarify bude podle zástupců firmy nejsilnější z kampaní českého T-Mobile v tomto roce a v médiích poběží zhruba 2,5 měsíce. V průběhu podzimu bude zároveň obohacována zmíněnými novinkami. -rot-, -jh- Copyright 2003 Česká informační agentura, s.r.o. |
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz