Spontánní znalost značek - Kosmetika (28.8.2003)
V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha realizovaném ve dnech 11. - 21. července 2003 byla opět zjišťována spontánní znalost značek kosmetiky. Jasným „lídrem“ je i nadále NIVEA (55,7 %) - tu zná více jak polovina občanů (55,7 %). S relativně velkým odstupem bylo jmenováno 6 významnějších značek - AVON, FA, ADIDAS, DOVE (22,5%), DIOR (20,7 %) a OLD SPICE (20,5 %).
Graf ve větším rozlišení naleznete zde.
Metodika k tomuto výzkumu je dostupná zde.
Poslední zprávy z rubriky Ostatní:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři