Povedená přestavba supermarketu Coop v Hustopečích získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop
Moderní koncept nové prodejny Coop v Hustopečích vyhrál v červnovém kole retailové soutěže Visa Czech Top Shop první místo. Ocenění si v září přímo v prodejně převzala Veronika Musilová, obchodní náměstkyně, Jednota, spotřební družstvo v Mikulově
Nová prodejna nahradila původní budovu z roku 1974. Stavba je navržena tak, aby respektovala okolí a místo, na kterém stojí. Svůj účel ovšem plní nejenom designem, ale i funkčností – střecha je osázená zelení, a tak pomáhá zadržovat vodu a ochlazovat své okolí během horkých dnů. Fakt, že se jedná o dřevostavbu, je evidentní především v interiéru, ve kterém jsou přiznané masivní sloupy. Použité dřevo celkově dominuje designu prodejny, zútulňuje ji a zároveň dodává moderní vzhled. „Vedle zajímavého architektonického zpracování a udržitelnosti ocenili naši inspektoři také přehledné vystavení zboží, nízké regály a široké uličky v prodejně. Díky přiznaným dřevěným sloupům a vysokému stropu působí interiér velice moderně a vzdušně,“ doplnila manažerka soutěže Visa Czech Top Shop Markéta Němcová.
Moderní a vzdušný design prodejny je evidentní již při vstupu do prodejny. Co bylo cílem celkové rekonstrukce vysvětluje blíže přímo Veronika Musilová. „Nová prodejna supermarketu Coop nabízí zákazníkům široký sortiment čerstvých i trvanlivých potravin, průmyslového a drogistického zboží, dále také obuv, koženou galanterii a bytový textil. Cílem je poskytnout zákazníkům maximální pohodlí při nakupování v moderním prostředí a splynutí budovy s okolím. Ocenění nás velmi těší, jelikož všechny hodnotící kritéria jsou pro nás klíčová a usilujeme o to aby se u nás zákazník cítil dobře a rád se vracel.“
„Soutěž Visa Czech Top je důležitá především z důvodu možnosti porovnání retailu napříč segmenty, motivace prodejen k inovacím, redesignu nebo třeba změně category managementu. Díky tomu se může retailový trh, který je často velmi konzervativní, vyvíjet a posouvat stále dopředu,“ uzavřel Pavel Kozler, Executive Director společnosti Knowinstore.
Výhrou v červnovém kole si prodejna zajistila postup do velkého finále mezi nejlepších 12 prodejen roku 2023. Gratulujeme k úspěchu!
VISA Czech Top Shop
Soutěž „VISA Czech Top Shop“ je analogií Michelinských hvězd udělovaných restauracím. Inspektoři soutěže inkognito navštěvují a hodnotí každý měsíc zákaznický zážitek nominované prodejny dle osmi kritérií. Z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku. Soutěž probíhá již od roku 2020 a jejím titulárním partnerem je společnost Visa, partnery jsou dále MORIS design a SAMSUNG, divize průmyslových displejů. Mediálním partnerem soutěže je Newstream.
Prodejnu může nominovat každý snadno a bezplatně přes mail nominace@mistoprodeje.cz.
Více o soutěži najdete zde: https://www.mistoprodeje.cz/o-soutezi-czech-top-shop/ a na stránkách https://www.czechtopshop.cz/
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Bankovní rada ČNB v září opět snížila úrokové sazby o 25 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Miren Memiševič, Skupina Klik
Lukáš Raška, Portu
Nejdéle se vydělává na nový byt v Praze. Potřeba je 14,4 ročních platů
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Rozhovor: Jak Nekrachni.cz mění finanční vzdělávání novou Edu Platformou
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Pojištění schopnosti splácet jako rezervní kolo na dlouhé cestě jménem hypotéka
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select