Novým marketingovým ředitelem VAFO PRAHA se stal Jan Brejcha
Výrobce super prémiových krmiv pro domácí zvířata VAFO PRAHA s.r.o. nově jmenoval na pozici ředitele marketingu Jana Brejchu. Jeho úlohou bude zajistit budování značek a jejich růst v čele s vlajkovou lodí Brit a Carnilove, navíc nejen v České republice, ale také na mezinárodních trzích.
Jan Brejcha je zkušený marketingový lídr, který během svého působení na lokální i mezinárodní úrovni pomohl k růstu ekvity, tržního podílu i finančních výsledků řadě značek v FMCG. Ve VAFO bude mít na starosti marketingový tým, starající se o rozvoj značky Brit, Carnilove a dalších značek, které společnost exportuje do více než 85 zemí světa.
„Dvacet let jsem pracoval pro největší značky v FMCG, u nás i ve světě. Měl jsem štěstí na příležitosti a díky nim jsem mohl nasbírat zkušenosti a kompetence v řadě oblastí, nejen v marketingu. A když se objevila šance toho všeho využít a stát se parťákem pro rozvoj byznysu v soukromě vlastněné české firmě, která má skvělý produkt, krásné značky, fajn lidi a velké mezinárodní ambice… nebylo co řešit. Navíc máme doma tři adoptované pejsky, takže je to, jak se říká, srdcovka,“ říká Jan Brejcha, nový marketingový ředitel VAFO PRAHA, s.r.o.
„Jsem rád, že k nám přišel člověk Honzova kalibru. Očekávám, že nám podstatnou mírou pomůže změnit se ve firmu aktivně marketingově pracující s větším množstvím značek, a zároveň etablovat stěžejní značky společnosti do pozice evropských lídrů,“ uvádí Jakub Majer, CEO VAFO PRAHA, s.r.o.
Jan Brejcha je absolventem Západočeské univerzity v Plzni. Během více než dvacetileté praxe úspěšně působil v marketingu značek jako Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj, Mars, Mondelēz, z toho několik let ve Velké Británii. V poslední době pracoval v oblasti retailu – jako ředitel marketingu řetězce Lidl. Jeho největší vášní je budování značek, produktové a digitální inovace a v posledních letech především budoucnost nakupování a retailu.
Honza je ženatý, má tři psy a ve volném čase rád hraje volejbal, golf a poslouchá muziku.
VAFO PRAHA s.r.o. je česká rodinná firma, která byla založena v roce 1994 v Chrášťanech u Prahy. Hlavním předmětem podnikání je od počátku výroba a distribuce krmiv pro domácí zvířata. Během téměř 30 let podnikání se firma stala přední značkou v oblasti pet food. Aktuálně má společnost VAFO PRAHA s.r.o. více než 450 zaměstnanců.
Skupina VAFO je předním evropským výrobcem super prémiových krmiv pro domácí zvířata. Společnost sídlí v České republice a řídí dceřiné společnosti ve Finsku, Německu, Švédsku, Polsku, Velké Británii a v Estonsku. Hlavní činností skupiny VAFO je výroba a prodej všech kategorií krmiv pro domácí zvířata pod vlastními značkami a rovněž pod značkami privátními. Do jejího portfolia výrobků patří suchá krmiva, mokrá krmiva, pochutiny a doplňky pro psy, kočky a malá zvířata. V osmi továrnách ročně vyrobí přes 200 000 tun krmiv a přední prémiová značka skupiny Brit je dostupná ve více než 85 zemích světa.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?