Prodej motocyklů stagnuje na loňské úrovni
Celkem 8411 malých i velkých motocyklů se prodalo na českém trhu za prvních šest měsíců letošního roku. Ve srovnání s loňským rokem to znamená pouze o tři prodané motocykly více. Zvýšený zájem o motocykly ve druhém čtvrtletí tak vyrovnal propad ze začátku roku. Vyplývá to alespoň z dnes zveřejněných údajů Svazu dovozců aut. Podíl malých motocyklů na celkových prodejích se zvýšil na 55,6 procenta (4674 prodaných kusů), velkých motocyklů se letos zatím prodalo celkem 3616 kusů (43 procent). Zbytek, tedy 1,4 procenta, tvoří čtyřkolky a sněžné skůtry, kterých se letos prodalo zatím 121 kusů. Kategorii malých motocyklů a mopedů vévodí značka Kentoya, která zatím prodala 1001 motocyklů a její podíl na trhu v této kategorii dosahuje hodnoty 21,4 procenta. Druhá je značka Hero (prodej 698 motocyklů a podíl na trhu 14,9 procenta), třetí pak Peugeot (597 - 12,8 procenta). Velkým motocyklům kralují japonské značky Honda, Yamaha a Suzuki s prodeji 919, 745 a 307 motocyklů a podíly na trhu 25,4 - 20,6 - 8,5 procenta. -joh-,-jh |
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz