Mall Group má nového generálního ředitele. Jean Charretteur pomůže firmě při integraci s Allegrem i s dalším rozvojem 1P byznysu
Do vedení Mall Group se postavil Jean Charretteur (51). Do firmy přichází s početnými zahraničními zkušenosti z manažerských pozic ve společnostech Tesco, Metro AG či Carrefour. Z pozice generálního ředitele bude mít v Mall Group na starost především aktivity spojené s integrací s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro. V nové roli zastřeší jak aktivity Mallu v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku, tak i vedení e-shopu CZC, kde přebere část kompetencí od odcházející Jitky Dvořákové, generální ředitelky CZC.
Jean Charretteur se postavil do čela Mall Group po tříletém působení ve společnosti UNO Hypermarché v Alžírsku, kde zastával pozici generálního ředitele a společnost tak dovedl mimo jiné k úspěšnému otevření největší alžírské pobočky. Několik předešlých let působil u prodejce hraček Toys “R“ Us, taktéž v pozici generálního ředitele, konkrétně pro Francii, Španělsko a Portugalsko. Pět let předtím zastával funkci obchodního ředitele pro nepotravinářské zboží ve společnosti Metro AG, v manažerských pozicích působil také v britské společnosti Dixons či obchodním řetězci Carrefour. Charretteur má za sebou rovněž přímou zkušenost z českého trhu, více než tři roky totiž sídlil v Praze v rámci manažerské pozice pro společnost Tesco, kde měl na starost rozvoj firmy právě v Čechách a na Slovensku.
Charretteur se bude v Mall Group aktivně podílet především na prohlubující se integraci se skupinou Allegro, pro kterou je vstup na český trh významným krokem v plánu mezinárodní expanze. Nákupní platforma Allegro je jednou z deseti největších internetových obchodů na světě, zároveň zastává pozici aktuálně nejziskovějšího online tržiště. Spojení s Mall Group tak přináší českým obchodníkům příležitost oslovit miliony zákazníků napříč Evropou, českým nakupujícím na druhé straně umožňuje přístup k milionům nabídek za výhodné ceny.
„Provázet Mall Group takto převratným integračním procesem je úžasná výzva. Od začátku sdílíme stejnou vizi i priority, v jejichž čele stojí spokojený a vracející se zákazník. Naším cílem je nyní maximálně efektivně propojit to nejlepší z obou světů, tedy širokou a cenově výhodnou nabídku Allegra se silnou zákaznickou bází, expertními znalostmi, a především dlouhodobými zkušenostmi s prodejem zboží z vlastních skladů na straně Mallu a CZC. Jsme přesvědčeni, že tento souběh sil bezpochyby změní uspořádání e-commerce trhu ve střední a východní Evropě,“ říká Jean Charretteur, generální ředitel společnosti Mall Group.
Nový generální ředitel má vzhledem ke svému dřívějšímu působení v oblasti obchodu dlouholeté zkušenosti s řízením zákaznicky orientované společnosti, právě na nich tak bude stavět i při tvorbě budoucí strategie Mall Group. Zároveň se bude dál podílet na rozvoji klíčových kompetencí skupiny, mezi které patří především provoz vlastních distribučních center a prodej zboží od vlastních dodavatelů.
V rámci vedení společnosti CZC pak plánuje Charretteur hlouběji propojovat její expertní týmy se zahraničními protějšky skupiny Allegro. CZC je z pozice specialisty na počítače a elektroniku v tuzemsku dlouhodobě silnou značkou a pod záštitou největšího středoevropského online tržiště plánuje své postavení na českém trhu nadále posilovat.
„Allegro přináší do Česka bohaté znalosti a zkušenosti s budováním úspěšného modelu marketplace, CZC ho na druhé straně skvěle doplňuje o expertízu z prodeje ve specifické oblasti spotřební elektroniky, která je pro české zákazníky segmentem, ve kterém rádi vkládají důvěru do dlouhodobě zavedené a fungující značky. Právě tu pro ně CZC stabilně představuje, na čemž chceme společně s odbornými týmy z Allegra dále stavět,“ uzavírá Charretteur.
Skupina Allegro je preferovanou platformou elektronického obchodu pro evropské spotřebitele a dosahuje silného růstu tržeb, ziskovosti a peněžních toků ve velkém měřítku. Skupina se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů provozuje přední elektronické tržiště ve střední a východní Evropě. Její Allegro.pl je jedním z deseti největších internetových obchodů na světě a řadí se také mezi 100 nejnavštěvovanějších internetových stránek na světě podle měsíční návštěvnosti. Obchodníci skupiny prodávají v různých kategoriích, které zahrnují elektroniku, dům a zahradu, sport a volný čas, výrobky pro děti, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, knihy, média, sběratelské předměty a umění a další. Její platformy usnadňují obchodníkům prodej převážně nových výrobků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytují tak evropským spotřebitelům snadný přístup k milionům nabídek za nejvýhodnější ceny.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?