Fenomén TikTok: Snap Inc. vykázala ve 4. čtvrtletí mnohamilionovou ztrátu
Společnost Snap Inc. zaznamenala historicky nejnižší čtvrtletní růst, protože zpomalení reklamních rozpočtů nadále ochromuje platformu sociální sítě. Tržby za 4. čtvrtletí činily 1,3 miliardy USD, což je pouhý 0,1% nárůst oproti předchozímu roku, a 20% nárůst nákladů přivedl Snap do čtvrtletní ztráty ve výši 288 milionů USD poté, co ve 4. čtvrtletí 2021 dosáhl zisku.
Tyto výsledky završují pro společnost Snap neutěšený rok. Od prudce rostoucí inflace, která zmírnila výdaje inzerentů, přes tvrdé změny v ochraně osobních údajů ze strany společnosti Apple až po nástup TikToku, nového sociálního fenoménu, který si ukradl uživatele i značky, to vše vedlo k tomu, že se akcie loni propadly o 80 %.
K větší bolesti investorů přispělo i to, že společnost odmítla nabídnout jakékoli vodítko, ale naznačila, že by příjmy mohly poprvé v historii klesnout. Pro Snap je těžké vidět jakákoli krátkodobá pozitiva, zejména proto, že inzerenti nadále vkládají důvěru do významnějších značek, jako jsou Meta a Alphabet. Rok 2022 byl pro společnost náročný a zdá se, že rok 2023 bude ještě horší, než se zlepší.
Josh Gilbert, analytik trhu společnosti eToro
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz