Lidé (Lidé)
Lidé  |  13.12.2022 16:11:06

Mindsquared dělá další krok k naplnění globálních ambicí. Tým posiluje Radovan Manko, bude koordinovat potřeby velkých značek

Skupina Mind2FLO posiluje svou mediální divizi Mindsquared. Na pozici Global Digital Media Director přichází Radovan Manko, který přináší mnohaleté zkušenosti z mezinárodního byznysu. Jeho úkolem bude koordinace nadnárodních aktivit a naplňování klientských potřeb globálních značek.

Radovan Manko

Radovan Manko strávil 12 let ve Velké Británii, kde pracoval pro řadu mezinárodních značek včetně Yahoo!, Paramount Pictures, Swatch nebo Eurosport. Na pozici Digital Media Director ve společnosti IPG MediaBrands měl na starost koordinaci a implementaci digitální strategie pro značku LEGO na 20 trzích a 3 kontinentech. Díky svým zkušenostem je tak schopný řešit specifické aspekty nadnárodního byznysu, kde vstupují do hry tržní i kulturní specifika současně.

„Líbí se mi jasná vize, se kterou Mind2FLO vstoupila na trh, a to včetně ambicí zasáhnout mezinárodní scénu. Oslovil mě jejich progresivní přístup, který reflektuje potřeby klientů v globálním světě a zároveň staví na propojení s digitálem, daty a technologiemi,“ dodává Manko ke svému vnímání Mind2FLO.

Ve své nové roli bude Radovan Manko reportovat přímo CEO mediální divize Mindsquared, kterým se v srpnu tohoto roku stal Martin Králík. Ten vnímá novou pozici Global Digital Media Director jako reakci na měnící se potřeby velkých značek, které se přizpůsobují globálnímu světu. „Velké společnosti stále častěji stojí před výzvou adekvátně optimalizovat plán, nákup i vyhodnocování mediálních kampaní zároveň s náklady na jejich tvorbu a správu napříč trhy a regiony, a to i na různých kontinentech. Věřím, že díky Radovanovým bohatým zkušenostem z globálního byznysu jim budeme moci nabídnout komplexní a funkční řešení,“ doplňuje Králík.

Globální ambice mediální divize Mind2FLO se odrážejí i v plánovaném regionálním hubu. Ten by měl poskytnout funkční model, který skupině umožní efektivně pracovat na mezinárodních projektech. Před Radovanem Mankem tak bude stát řada výzev spojených s novou nadnárodní rolí. „Globální pozice s sebou samozřejmě nese velká očekávání a bude klást vysoké nároky na leadership, transparentnost, definování cílů i nalezení ideálního vztahu mezi lokálním a nadnárodním byznysem. Zásadní tak bude nebát se toho, že některé věci se budou dělat poprvé, a důsledně pracovat s očekáváními,“ zakončuje Manko.


Na český trh vstoupila skupina Mind2FLO letos v únoru – o její vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Mind2FLO tvoří dvě majetkově oddělené divize – mediální a technologická. Mediální divizi pod značkou Mindsquared ovládá investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem FLO má majoritní podíl Rockaway Capital.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688