Česko oživuje nabídku kongresové turistiky - dává o sobě vědět i v Latinské Americe
ČESKO OŽIVUJE NABÍDKU KONGRESOVÉ TURISTIKY. DÁVÁ O SOBĚ VĚDĚT I V LATINSKÉ AMERICE
Kongresová a incentivní turistika je jedním z ekonomicky nejatraktivnějších segmentů cestovního ruchu, o který je ze strany českých subjektů dlouhodobě velký zájem. Ministerstvo zahraničních věcí ČR proto podpořilo incomingovou misi latinskoamerických kongresových a pořadatelských agentur. Cílem bylo zvýšit povědomí o Česku mezi klíčovými latinskoamerickými „meeting planners“ a propojení obnovující se poptávky s českou nabídkou hotelů i souvisejících služeb.
Ilustrační foto: Shutterstock
Zájem o kongresovou a incentivní turistiku, neboli MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), mezi českými firmami v současnosti významně roste. V obou případech se totiž jedná o zahraniční firemní klientelu, vícedenní pobyty a velké skupiny účastníků. Že účastník kongresu bývá, s ohledem na své pobytové výdaje, jednoznačně nejrentabilnějším hostem, je známý fakt. Vyžaduje ovšem vysokou kvalitu poskytovaných služeb. V případě incentivní turistiky přistupuje prvek zážitku, program často kombinuje pracovní a volnočasové aktivity a je nabízen zaměstnavatelem jako odměna a motivace zaměstnancům.
Květnové incomingové mise, jíž se zúčastnili zástupci latinskoamerických cestovních kanceláří, kteří organizují kongresy a incentivní zájezdy do Evropy, byla zahájena celodenním B2B workshopem. Během něj se účastníci mise měli možnost na předem sjednaných schůzkách seznámit s nabídkou více než 20 českých poskytovatelů služeb – DMC, hotelů a kongresových center. Proběhly také prezentace CzechTourismu, který misi obsahově zaštítil, a Prague Convetion Bureau, oficiálního reprezentanta města Praha v oblasti kongresového sektoru. Mise byla uspořádána v rámci projektů ekonomické diplomacie (PROPED).
Další program mise byl zaměřen na seznámení se s nabídkou ČR – zejména Prahy a středních Čech. Účastníci mise během takzvaných site inspections navštívili téměř dvě desítky kongresových kapacit, jednacích míst, hotelů apod. To vše v úzké spolupráci s českými DMC firmami, které se zaměřují na zajištění programu v cílové destinaci.
Zuzana Stiborová, ekonomická diplomatka, Velvyslanectví ČR v Mexiku
Díky našim firmám o nás ví celý svět
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Proč evropské akcie zaostávají za americkými? A jaký je výhled?
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?