Kampaň ČNB získala 1. místo v mezinárodní soutěži Native Advretising Awards
Loňská kampaň „Děti a peníze“ propagující výukové podklady České národní banky zaměřené na zvýšení finanční gramotnosti uspěla v prestižní mezinárodní soutěži Native Advertising Awards. Získala zlatou pozici v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň.
Kampaň „Děti a peníze“ v roce 2021 realizovala pražská agentura SYMBIO ve spolupráci s portálem Seznam.cz. Na platformě Seznam Native byla v rámci kampaně zadané ČNB vytvořena speciální webová stránka, kde byly zábavnou formou prezentovány výukové materiály ČNB pro učitele i rodiče zaměřené na zvyšování finanční gramotnosti dětí.
Středobodem celé kampaně i zmíněného webu byla vzdělávací prezentace ČNB s názvem Osobní finance – aneb jak proplout bez nehody světem financí. Je určena pro žáky na druhém stupni základních škol, středoškoláky a zejména pro jejich učitele. Doplňují ji i metodické pokyny, které učitelům vysvětlují, jak s materiálem pracovat. Ideovými autory prezentace jsou manželé Luboš a Zlata Komárkovi z ČNB. Grafickou podobu prezentaci vtiskl grafický designér ČNB Michal Sadílek.
Vyhlašování výsledků soutěže Native Advertising Awards proběhlo 9. března v Kodani.
Nativní reklama je druhem placené online reklamy, která má za cíl nerušit zážitek návštěvníka. Formou i funkcí zapadá do obsahu webové stránky.
Zdroj: Seznam.cz
Podpoře finanční a ekonomické gramotnosti se ČNB věnuje dlouhodobě. Nově na našem webu najdete:
- Výukovou prezentaci Proč vznikají krize? (pdf, 1,9 MB)
- Vzdělávací seriál Finanční trampoty Oty Negramoty
Již v květnu tohoto roku navíc Česká národní banka otevře v budově svého pražského ústředí v ulici Na Příkopě zcela nové Návštěvnické centrum. To bude zábavnou a interaktivní formou vzdělávat žáky, studenty i veřejnost seznamovat s tím, jakou roli má centrální banka v dnešním světě a jaké činnosti vykonává.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři