Kampaň ČNB získala 1. místo v mezinárodní soutěži Native Advretising Awards
Loňská kampaň „Děti a peníze“ propagující výukové podklady České národní banky zaměřené na zvýšení finanční gramotnosti uspěla v prestižní mezinárodní soutěži Native Advertising Awards. Získala zlatou pozici v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň.
Kampaň „Děti a peníze“ v roce 2021 realizovala pražská agentura SYMBIO ve spolupráci s portálem Seznam.cz. Na platformě Seznam Native byla v rámci kampaně zadané ČNB vytvořena speciální webová stránka, kde byly zábavnou formou prezentovány výukové materiály ČNB pro učitele i rodiče zaměřené na zvyšování finanční gramotnosti dětí.
Středobodem celé kampaně i zmíněného webu byla vzdělávací prezentace ČNB s názvem Osobní finance – aneb jak proplout bez nehody světem financí. Je určena pro žáky na druhém stupni základních škol, středoškoláky a zejména pro jejich učitele. Doplňují ji i metodické pokyny, které učitelům vysvětlují, jak s materiálem pracovat. Ideovými autory prezentace jsou manželé Luboš a Zlata Komárkovi z ČNB. Grafickou podobu prezentaci vtiskl grafický designér ČNB Michal Sadílek.
Vyhlašování výsledků soutěže Native Advertising Awards proběhlo 9. března v Kodani.
Nativní reklama je druhem placené online reklamy, která má za cíl nerušit zážitek návštěvníka. Formou i funkcí zapadá do obsahu webové stránky.
Zdroj: Seznam.cz
Podpoře finanční a ekonomické gramotnosti se ČNB věnuje dlouhodobě. Nově na našem webu najdete:
- Výukovou prezentaci Proč vznikají krize? (pdf, 1,9 MB)
- Vzdělávací seriál Finanční trampoty Oty Negramoty
Již v květnu tohoto roku navíc Česká národní banka otevře v budově svého pražského ústředí v ulici Na Příkopě zcela nové Návštěvnické centrum. To bude zábavnou a interaktivní formou vzdělávat žáky, studenty i veřejnost seznamovat s tím, jakou roli má centrální banka v dnešním světě a jaké činnosti vykonává.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?