Smartlook přitahuje talenty, a to i ty zkušené. Novou posilu hlásí na pozici šéfa produktového týmu
Novým CPO (Chief Product Officer) brněnského Smartlooku se stává Petr Němeček. Za úkol dostane rozvoj product managementu a orientovat se bude také na zákaznickou zkušenost (CX). Na nové působiště přichází po téměř dvou letech z OCP divize Bauer Media Group – skupiny Srovnejto. Jeho misí bylo skupinu působící v České republice a na Slovensku sjednotit v rámci svěřených oblastí uvnitř i vně. V rámci OCP holdingu současně započal systémovou transformaci na celoevropské úrovni. Z původních deseti lidí, které měl v počátcích na starosti, nesl odpovědnost až za sedmdesát členů týmu. Vedle developmentu, infrastruktury a podpory bylo třeba vybudovat právě i produktový management a UX. Ve Smartlooku chce Němeček mimo jiné uplatnit dřívější zkušenosti z akvizic v USA, kde nyní startup buduje mateřskou společnost.
„Smartlook má skvělý produkt, který firmám velmi intuitivně a rychle ukazuje, kde je z pohledu jejich zákazníků prostor pro zlepšení. Rád bych proto pokračoval ve zlepšování zákaznické zkušenosti. Plánuji například identifikovat ucelené workflows, které určité skupiny zákazníků Smartlooku používají, a pomoci jim vytěžit z nástroje maximum pro rozpoznávání překážek v růstu konverze. Na pozadí uvnitř firmy se potom budu soustředit na vytvoření optimálních a co nejjednodušších metrik, které mají za úkol celé společnosti, ať už z pohledu salesu, produktu nebo marketingu, pomoci k absolutnímu naplnění potřeb zákazníků,“ říká nový CPO Smartlooku Petr Němeček.
Kariéru Němeček odstartoval ukončením studia Fakulty informačních technologií VUT v Brně. Odtud totiž putoval na svou první pozici softwarového testera ve společnosti AVG Technologies. Za šest let svého působení se ovšem vypracoval až na produktového manažera hlavních AVG produktů, které používalo 68 milionů lidí po celém světě. Ve společnosti byl po celou dobu jejího největšího růstu, kdy se dostala až na newyorskou burzu a více než 1 800 zaměstnanců. Odtud jeho cesta vedla do Rockaway – Mall Group a později také do skupiny Srovnejto, jejíž produkt šetří lidem čas a peníze v oblastech pojištění, energií a financí. Zajímavostí je, že již 12 let je součástí hodnotitelského a certifikačního týmu, který posuzuje bezpečnost SW a výrobků na železnicích.
„Petr je zkušeným manažerem a věřím, že bude pro Smartlook výraznou posilou. Zejména ve fázi, v jaké jsme dnes. Chceme totiž nadále růst stejným tempem, a proto je důležité, aby Smartlook optimálně fungoval směrem ven i dovnitř. A zkušený člověk v product managementu je rozhodně velmi důležitou součástí těchto procesů. Navíc má Petr jisté zkušenosti s akvizicemi v USA, které se nám určitě budou hodit,“ komentuje CEO Smartlooku Petr Janošík.
„Jsem připraven Smartlooku pomoct tam, kde bude třeba. Věřím však, že budu firmě přínosem i na úrovni firemní kultury, která mě zaujala na první pohled. Pozitivní atmosféra na pracovišti je pro mě totiž stejně důležitá jako sama práce. A tak k ní rozhodně hodlám také přispět,“ komentuje Němeček, který je zároveň nadšeným běžkařem a (wake)surfařem.
Smartlook kouzlí s analytikou dat. Jde o software, který propojuje nahrávací systém a analytické nástroje a díky kterému mohou firmy sledovat, k jakým interakcím ze strany návštěvníků dochází. Kombinace živých nahrávek a pokročilých analytických funkcí umožňuje zhlédnout nejdůležitější momenty cesty uživatele přímo očima zákazníka. Neunikne vůbec nic – každé kliknutí a pohnutí myší je detailně zachyceno. Už žádné „proč nedokončil nákup“ nebo „proč nechápe, že na tohle místo klikat nemá“, už žádné hádání, ale hmatatelné odpovědi. Smartlook jsou Brňáci, ale kanceláře mají také v Praze a podívat se na své weby a mobilní aplikace očima uživatelů umožňují dnes už více než šedesáti tisícům klientů, mezi něž patří třeba Volvo, Miele, Vogue nebo taky čeští Rohlík a Alza.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Hlavní nebezpečí odchodu Řecka z EMU je v tom, že by to MOHLO FUNGOVAT! A to by inspirovalo další země.
- CHN: Čínský fiskální balíček je veliký, není to ale „to, co to bývalo“…
- Jak to ti Švédi s tím koronavirem jenom dělají? Jsou disciplinovaní a důvěřují institucím
- Asociace TOM ČR, TOM 3107 TOM A Kutná Hora , Kutná Hora IČO 71192549 - Obchodní rejstřík firem
- Asociace TOM ČR, TOM 3107 TOM A Kutná Hora - diskuse, názory
- NWR stále analytickým oříškem, aneb ten říká to a ten zas tohle...
- Trefit ten správný zisk, to je věda :-) Co na to investor?
- Víkendář: Je to šílenství? Akceleruje to? Bude to bublina…
- Víkendář: Je to šílenství? Akceleruje to? Bude to bublina…
- Názory a argumenty: Týden očima Petra Schwarze: Přehlídka pštrosů aneb Jak se z toho dostat, to je ta otázka
- Coin To Fish - aktuální a historické ceny kryptoměny Coin To Fish, graf vývoje ceny kryptoměny Coin To Fish - 3 roky - měna USD
- "The most economical way to open up to the EU is to invest in Czechia”
Prezentace
10.03.2025 Nejpopulárnější Samsung má nástupce.
03.03.2025 Xiaomi má úžasný fotomobil. Ti nejrychlejší…
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?